سرویس: استان ایلام
کد خبر: 52504
|
19:41 - 1400/03/19
نسخه چاپی

فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد:

کشف ۳۷ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات های مشترک پلیس ایلام، خوزستان و همدان

کشف ۳۷ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات های مشترک پلیس ایلام، خوزستان و همدان
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ایلام در دو عملیات جداگانه و مشترک با پلیس استان های خوزستان و همدان، در مجموع موفق به کشف ۳۷ کیلو مواد مخدر شدند.

به گزارشايلام بيدار، سردار "دلاور القاصی مهر"، فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: مأموران مبارزه با مواد مخدر استان در راستای مبارزه بی امان با فروشندگان مواد مخدر و سوداگران مرگ و با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی از اقدام سه قاچاقچی مبنی بر انتقال مواد مخدر از سمت استان های دیگر به سمت استان ایلام مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار کرد: کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با تلاش شبانه روزی و اقدامات و شگردهای خاص پلیسی پس از با هماهنگی مقام قضایی موفق به شناسایی و ردزنی این سوداگران مرگ شدند.

القاصی مهر افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ایلام در دو عملیات جداگانه و مشترک با پلیس استان های خوزستان و همدان، در مجموع موفق به کشف ۳۷ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک، توقیف دو دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ و پژو پارس و دستگیری سه قاچاقچی شدند.

وی در پایان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

 

انتهای پیام/ک

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب