سرویس: سیاسی
کد خبر: 52496
|
09:04 - 1400/03/19
نسخه چاپی

رحمانی فضلی:

وزارت کشور فضا را برای برگزاری انتخاباتی امن و سالم آماده می‌کند

وزارت کشور فضا را برای برگزاری انتخاباتی امن و سالم آماده می‌کند
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی امنیت انتخابات ۱۴۰۰ با حضور وزیر کشور در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارشايلام بيدار "ابوالفضل عمویی"، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با بیان اینکه جلسه امروز( سه شنبه 18 خرداد) این کمیسیون با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور با موضوع بررسی امنیت انتخابات برگزار شد، گفت: رحمانی فضلی با ارائه گزارشی از پیگیری موضوع امنیت انتخابات تاکید کرد که هدف وزارت کشور برگزاری انتخاباتی امن، سالم و قانونی است و در همین چارچوب موضوعات و مباحث امنیتی در سه مقطع پیش رو مورد بررسی و پیش بینی در ستاد انتخابات کشور قرار گرفته است.

وی ادامه داد: مقطع اول تا روز 28 خرداد و روز انتخابات است، مقطع دوم از 28 خرداد ماه تا نیمه مرداد ماه است که مراحل گذار دولت طی می شود و بعد از آن دوران استقرار دولت بعدی از نیمه مرداد تا نیمه شهریور ماه را خواهیم داشت.

نماینده تهران در مجلس اظهار داشت: رحمانی فضلی تاکید کرد با مبنا قرار دادن موضوع مشارکت حداکثری، وزارت کشور تلاش می کند فضا را برای برگزاری انتخاباتی امن و سالم آماده کند و در همین چارچوب از دی ماه سال گذشته جلساتی با سه مبنای پیشگیری، پیش بینی و مدیریت موضوعات امنیتی، مسائل انتخابات و تامین امنیت انتخابات تشکیل شده است.

وی بیان کرد: براساس گزارش ارائه شده در این جلسه، نگرانی جدی از لحاظ مباحث امنیتی در انتخابات فعلا پیش بینی نمی شود با این حال انتظار می رود انتخاباتی امن را پیش روی داشته باشیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در این جلسه ذوالفقاری معاون امنیتی وزیر کشور گزارشی از اقدامات صورت گرفته در چارچوب موضوع ارائه کرد، اعضای کمیسیون امنیت ملی بر ضرور پیگیری انتخاباتی با نشاط که منجر به مشارکت حداکثری شود تاکید کردند و خواستار ساز و کارهای پیش بینی مسائل امنیتی در انتخابات شدند.

انتهای پیام/ک

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب