سرویس: استان ایلام
کد خبر: 51657
|
10:53 - 1400/01/10
نسخه چاپی

فرماندار سیروان:

چادرنشینان از طبیعت سیروان خارج شوند

چادرنشینان از طبیعت سیروان خارج شوند
فرماندار سیروان گفت: چادرنشینان هر چه سریع تر از طبیعت این شهرستان خارج شوند زیرا تمامی مسیرهای ورود به مناطق تفرجی مسدود می شود.

به گزارشايلام بيدار، جواد رحیمی مقدم فرماندار سیروان با اعلام این خبر  اظهار داشت: با وجود ممنوعیت چادرزنی و مسدود شدن راه های ورود به مناطق گردشگری، تعدادی از افراد با ایجاد راه های جدید به سنت هر ساله اقدام به برپایی چادر در طبیعت این شهرستان کرده اند.

وی یادآور شد: طی روزهای گذشته بارها تذکرات و هشدارهای لازم توسط نیروی انتظامی و عوامل بهداشتی در خصوص برچیدن چادرها به این خانواده ها داده شده است.

فرماندار سیروان گفت: پس از تذکر از سوی نیروی انتظامی و با همکاری مردم و گردشگران حدود 50 چادر از منطقه گردشگری نام تنگ و بانکول این شهرستان جمع آوری و برچیده شد.

رحیمی مقدم با بیان اینکه راه های فرعی دسترسی به مناطق گردشگری این شهرستان بسته شده است، اظهار داشت: تعدادی از این راه ها محل تردد عشایر، باغداران و کشاورزان منطقه است و مسدود کردن آن مشکلاتی را برای این افراد ایجاد می کند.

وی تاکید کرد: با افرادی که از طریق این مسیرها وارد طبیعت شوند یا راه های مسدود شده را بازگشایی کنند، برخورد قانونی می شود و با همکاری نیروی انتظامی چادرهای آنها برچیده خواهد شد.

وی یادآور شد: این اقدام به منظور حفظ سلامت مردم و پیشگیری از ایجاد تجمعات خطرآفرین که به گسترش کرونا منجر می شود، انجام خواهد شد.

فرماندار سیروان از تمامی گردشگران و خانواده هایی که اقدام به برپایی چادر کرده اند، خواست: به منظور جلوگیری از ایجاد هر گونه مشکل، چادرهای خود را برچینند.

رحیمی مقدم تاکید کرد: محدودیت ورود به مناطق تفرجی شهرستان سیروان تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد و برای روز سیزده بدر تشدید نیز خواهد شد.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد