سرویس: استان ایلام
کد خبر: 51637
|
12:25 - 1400/01/08
نسخه چاپی

معاون تبلیغات اسلامی ایلام:

۳۰۰ برنامه فرهنگی طی نیمه شعبان در ایلام برگزار می شود

۳۰۰ برنامه فرهنگی طی نیمه شعبان در ایلام برگزار می شود
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: ۳۰۰ برنامه متنوع فرهنگی طی نیمه شعبان در ایلام برگزار می شود.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام حشمت الله رستمی  در خصوص برنامه‌های پیش بینی شده نیمه شعبان بیان کرد: در آستانه خجسته میلاد امام عصر (عج) و به منظور ایجاد فضای شور و نشاط معنوی در جامعه، سازمان تبلیغات اسلامی و مجموعه هیئت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی، موسسات و تشکل‌های فرهنگی با برنامه ریزی مناسب بیش از ۳۰۰ برنامه متنوع فرهنگی و اجتماعی در سطح استان اجرا می‌کنند.

وی گفت: از جمله برنامه‌ها می‌توان آذین بندی معابر و مساجد، راه اندازی ایستگاه‌های صلواتی، راه اندازی هیئت‌های سیار خودرویی و پخش مولودی و اهداء هدایا، سرکشی و دیدار با خانواده‌های محترم شهدا، توزیع نان صلواتی در بیش از ۲۰ نانوایی، توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان، برگزاری مسابقات فرهنگ انتظار در شبکه استانی سیما و در فضای مجازی، برگزاری مراسم جشن در مناطق آبی در صورت موافقت ستاد کرونا با رعایت ضوابط بهداشتی و…اشاره کرد.

رستمی اظهار کرد: تهیه و توزیع بیش از ۲۰۰۰۰ پرس غذای گرم، پخش دعای فرج از مساجد، راه اندازی پویش هرخانه یک هیئت مهدوی، توزیع ۵۰۰۰ بروشور با موضوع انتظار و مهدویت از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در نیمه شعبان در استان است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام عنوان کرد: هدف از برگزاری این برنامه‌ها آشنایی هرچه بیشتر عموم مردم با امام عصر و تقویت فرهنگ انتظار، و ایجاد فضای امید و نشاط در جامعه است.

وی گفت: امیدواریم که عموم مردم ولایتمدار و عاشق اهل بیت با مشارکت در پویش‌ها و کمک‌های مومنانه زمینه تقویت و توسعه این فعالیت‌ها را فراهم آورند.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد