سرویس: استان ایلام
کد خبر: 51554
|
12:33 - 1400/01/03
نسخه چاپی

مدیرکل صمت ایلام خبر داد؛

رصد سیستمی زنجیره کالاهای اساسی و قیمت ها تا پایان فروردین

رصد سیستمی زنجیره کالاهای اساسی و قیمت ها تا پایان فروردین
مدیر کل صمت ایلام گفت: رصد سیستمی زنجیره کالاهای اساسی از طریق سامانه های جامع تجارت و انبار باید در اولویت قرار می گیرد.

"رضا محمد رحیمی"، مدیر کل صمت استان ایلام در گفتگو با ایلام بیدار از از برنامه ریزی های صورت گرفته برای تامین اقلام مورد نیاز مردم در شب عید خبر داد.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته برای مهار قیمت ها و تامین کالاهای اساسی در ایام نوروز گفت: در نشست تنظیم بازار که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور وزیر صمت برگزار شد، مسئولان بر تامین اقلام مورد نیاز مردم برای روزهای پایانی سال و شب عید تاکید کردند.

مدیر کل صمت ایلام با اشاره به برنامه های صورت گرفته در این استان برای تامین اقلام مورد نیاز مردم گفت : مرغ ، تخم مرغ ، برنج و روغن از مایحتاج عمومی مردم هستند که با برنامه ریزی های بعمل آمده هیچ مشکلی برای توزیع آن در شب عید نداریم.

محمد رحیمی در بحث کنترل قیمت ها نیز گفت:  از ۱۵ بهمن ماه طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۰ در دو بخش کالایی و خدماتی آغاز گردیده که تا ۳۰ فروردین سال بعد تداوم خواهد داشت.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان با اشاره به برنامه های مدون نظارتی در پایان سال بویژه به منظور نظارت بر میوه شب عید و عرضه اقلام اساسی ، اظهار داشت : رصد سیستمی زنجیره کالاهای اساسی از طریق سامانه های جامع تجارت و انبار باید در اولویت قرار می گیرد.
وی در ادامه این دیدار بر نقش محوری اتحادیه ها ، اصناف و انجمن ها در حفظ حقوق مصرف کنندگان تأکید کرد و افزود : با استفاده از ظرفیت های موجود و هم افزایی با سایر دستگاههای متولی ، شاهد اجرای هرچه بهتر طرح نظارتی نوروز 1400 در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان خواهیم بود .
 
انتهای پیام/س

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد