سرویس: استان ایلام
کد خبر: 51537
|
01:07 - 1400/01/02
نسخه چاپی

مدیرکل میراث‌فرهنگی ایلام خبر داد؛

امکان بازدید مجازی از جاذبه‌های گردشگری ایلام در نوروز ۱۴۰۰

امکان بازدید مجازی از جاذبه‌های گردشگری ایلام در نوروز ۱۴۰۰
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام از امکان سفر مجازی و بازدید از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری این استان در ایام نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارشايلام بيدار،عبدالمالک شنبه‌زاده اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروسکروناو ضرورت خودداری از سفر در شرایط کنونی کشور، استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی و سفر مجازی مناسب‌ترین راه برای آشنایی هم‌وطنان با جاذبه‌های گردشگری و تاریخی مناطق مختلف به شمار می‌رود.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های به‌عمل‌آمده اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با طراحی سایت تور مجازی بازدید از جاذبه‌های شاخص تاریخی و گردشگری استان در قالب ۵۰ اثر شاخص تاریخی و گردشگری و همچنین معرفی محصولات صنایع‌دستی اجرا می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام با اشاره به تهیه تیزر سفر مجازی برای معرفی سایت تور مجازی به هم‌وطنان، تصریح کرد: بر اساس این طرح، گردشگران و مسافران نوروزی می‌توانند با مراجعه به سایت تور مجازی به‌آدرسhttps://ilamvirtual.irبا تمامی جاذبه‌های گردشگری و تاریخی استان آشنا شوند و با ثبت‌نام در این سایت جایزه نیز دریافت کنند.

 

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد