سرویس: استان ایلام
کد خبر: 51320
|
09:14 - 1399/12/18
نسخه چاپی

مدیریت شعب بانک رفاه کارگران ایلام؛

پرداخت تسهیلات مستمری بگیران ایلامی

پرداخت تسهیلات مستمری بگیران ایلامی
مدیریت شعب بانک رفاه کارگران ایلام گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲ هزار فقره تسهیلات با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال طی سه مرحله به مستمری بگیران تامین اجتماعی این استان پرداخت شده است.

به گزارشايلام بيدار "بهروز بالاوندی"، مدیریت شعب بانک رفاه کارگران ایلام گفت: این تسهیلات در قالب هر فقره ۵۰ میلیون ریال بوده و با سفر رییس سازمان تامین اجتماعی کشور به ایلام در راستای ارائه خدمات، تسهیلات قرض الحسنه ای بازنشستگان با درخواست نمایندگان قرار شد این میزان  به ۱۰۰ میلیون ریال افزایش یابد.

وی اظهار کرد: در صورت موافقت سازمان تامین اجتماعی پرداخت این تسهیلات در ایلام نیز اجرا می شود.

مدیریت شعب بانک رفاه کارگران ایلام افزود: این بانک زمینه ارائه خدمت به مستمری بگیران را با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت فراهم کرده و از سویی نیز برای کمک به رونق تولید ملی با شرکت اسنوا در قالب رفاه کالا قرارداد منعقد کرده است.

بالاوندی یادآور شد: مستمری بگیران و بیمه شدگانی که مشغول به کار یا حقوقشان از طریق این بانک پرداخت می شود، می توانند تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال با سود ۱۵ درصد از تسهیلات استفاده کنند.

به گفته وی امسال در حوزه مستمری بگیران ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات به بازنشستگان پرداخت شده است.

مدیریت شعب بانک رفاه کارگران ایلام با بیان اینکه خدمات بانک رفاه کارگران برچند اصل متمرکز است، ادامه داد: بانک رفاه در حوزه سلامت نیز فعال است و با مجموعه بهداشت و درمان کشور ارتباط مناسبی داشته و خدمات خوبی ارائه می دهد.

بالاوندی اضافه کرد: بخش عمده ای از حساب دانشگاه علوم پزشکی و بیمه سلامت بعنوان دومین متولی تامین اجتماعی در این بانک پرداخت می شود.

وی اظهار داشت: در حوزه آسیب های اجتماعی نیز این بانک فعال بوده و در راستای حمایت از مددجویان کمیته امام خمینی (ره) ۷۲ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت که ۹۰ درصد آن جذب شد.

مدیریت شعب بانک رفاه کارگران ایلام افزود: برای مددجویان بهزیستی نیز ۲۲ میلیارد ریال تسهیلات تخصیص یافت که ۹۰ درصد آن جذب شده است.

بالاوندی ادامه داد: ۲۶ میلیارد ریال نیز در حوزه مشاغل خانگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی اختصاص یافت که ۱۰۰ درصد آن جذب شد.

به گفته وی ۸۰ میلیارد ریال اعتبار نیز برای تامین مسکن ایثارگران و خانواده های شهدا در نظر گرفته شد که ۹۰ درصد آن جذب شده است.

مدیریت شعب بانک رفاه کارگران ایلام اضافه کرد: همچنین این بانک ۱۳۸ میلیارد ریال برای خسارت سیل، ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات برای کرونا و ۱۲۵ میلیارد ریال نیز جهت تسهیلات ازدواج پرداخت کرده است.

بالاوندی یادآور شد: بانک رفاه کارگران در بیست و سومین رتبه بندی شرکت های برتر ایران، موفق به کسب رتبه دوم در گروه بانک ها و موسسات مالی شد.

وی ادامه داد: همچنین این بانک بعنوان یکی از شرکت های برتر کشور در شاخص فروش با کسب رتبه هفتم در جمع ۱۰ شرکت برتر کشور قرار گرفت.

 

انتهای پیام/ک

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد