سرویس: استان ایلام
کد خبر: 51293
|
19:40 - 1399/12/16
نسخه چاپی

با تجلیل از اثر "شهید حاج قاسم"؛

سردبیر ایلام بیدار حائز رتبه برتر جشنواره ابوذر شد

سردبیر ایلام بیدار حائز رتبه برتر جشنواره ابوذر شد
اثر سردبیر پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار در بخش فیلم کوتاه مربوط به بخش "سردار دلها، شهید حاج قاسم" با عنوان "سوال حاج قاسم از مردم" توانست عنوان برتر جشنواره ابوذر در سال 99 شود.

به گزارشايلام بيدار، جشنواره رسانه ای ابوذر به همت سازمان بسیج رسانه سپاه امیرالمومنین(ع)ایلام عصر امروز با حضور جمعی از مسئولان در محل سالن آمفی تئاتر شهدای ایلام شهر ایلام برگزار شد. 

بر این اساس فراخوان جشنواره رسانه‌ای ابوذر اعلام و در بازه زمانی اعلام شده 650 اثر از اهالی رسانه به این جشنواره ارسال شد.
در نهایت پس از داوری در این مراسم از میان اثرهای واصله شده دربخش‌های مقاله،سرمقاله، یادداشت، مصاحبه، خبر، تیتر، عکس، مستند، گزارش، اینفوگرافی و موشن گرافیک، از اثرات برتر حوزه های مختلف با اهدای لوح تقدیر از آنان تجلیل شد.
در همین راستا اثر "مرتضی سبزی"، سردبیر و خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار در بخش فیلم کوتاه مربوط به بخش "سردار دلها، شهید حاج قاسم" با عنوان "سوال حاج قاسم از مردم" توانست عنوان برتر جشنواره ابوذر در سال 99 شود.
همچنین اثر سردبیر ایلام بیدار توانست در بخش آزاد جشنواره و در قالب گزارش با موضوع "وقف و اقتصاد مقاومتی" از سوی هیئت داوران بعنوان اثر شایسته تقدیر انتخاب و تجلیل شود.
ششمین جشنواره ابوذر با هدف توسعه گفتمان انقلاب، فضاسازی فرهنگی در جامعه، حمایت از تولید آثار فاخر، تقدیر از برترین آثار رسانه‌ای و ایجاد فضای رقابتی در میان فعالان رسانه در استان ایلام انجام و مورد استقبال قرار گرفته است.
 
 
 
 
 
انتهای پیام/س

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد