سرویس: استان ایلام
کد خبر: 50863
|
20:20 - 1399/11/28
نسخه چاپی

فرمانده انتظامی شهرستان مهران مطرح کرد؛

دستگیری عامل تیراندازی در کمتر از ۷۲ ساعت در مهران

دستگیری عامل تیراندازی در کمتر از ۷۲ ساعت در مهران
سرهنگ شهبازبیگی از دستگیری عامل تیراندازی در کمتر از ۷۲ ساعت در این شهرستان خبر داد.

به گزارشايلام بيدار ، سرهنگ قدرت الله شهبازبیگی فرمانده انتظامی شهرستان مهران با اعلام این خبر گفت: در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری در شهر مهران که با صدای شلیک گلوله همراه بوده، سریعا اکیپ گشت انتظامی جهت صحت و سقم موضوع به محل اعزام شد.

 
او افزود: برابر بررسی‌های به عمل آمده شخصی که در حین درگیری با استفاده از سلاح گرم قدرت نمایی کرده و قبل از حضور ماموران از محل متواری شده بود.
 
فرمانده انتظامی شهرستان مهران ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، ماموران این انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده متهم را کمتر از ۷۲ ساعت شناسایی و با شگرد‌های خاص پلیسی و در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.
 
او ادامه داد: متهم که ابتدا منکر هر گونه بزه انتصابی بود با ارائه شواهد موجود و کشف سلاح شکاری غیرمجاز از وی که در مخفیگاهش به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود لب به سخن گشود و به جرم خود اعتراف کرد.
 
 شهباز بیگی با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی بیان کرد: جامعه به هیچ وجه جولانگاه ارازل و اوباش و مجرمان نخواهد بود و پلیس با این گونه افراد برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.
 
انتهای پیام/ ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد