سرویس: استان ایلام
کد خبر: 50323
|
12:34 - 1399/11/08
نسخه چاپی

رئیس مجمع نمایندگان استان در دیدار با وزیر آموزش و پرورش:

اجرای قانون رتبه بندی معلمان یک ضرورت است

اجرای قانون رتبه بندی معلمان یک ضرورت است
رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت: باتوجه به اینکه معلمان در بحث آموزش و تربیت نقش بسیار مهم و موثری دارند لذا اجرای قانون رتبه بندی معلمان بسیار مهم است.

به گزارشايلام بيدار، "بهزاد علیزاده"، رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام در دیدار با «محسن حاجی میرزایی» وزیر آموزش وپرورش اظهار کرد: قانون رتبه بندی فرهنگیان یکی از موضوعاتی است که در مجلس شورای اسلامی به صورت جدی دنبال می‌شود.

وی تصریح کرد: استان ایلام یکی از استان‌های محروم و مرزی است که در طول ۸ سال دفاع مقدس نقش بی‌بدیلی در حفظ و حراست از مرزهای میهن اسلامی ایفا نموده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس جامعه فرهنگی استان ایلام در دفاع از مرزهای کشور نقش بسیار ممتازی برخوردار بوده اند لذا توجه به رفاه معلمین و دانش آموزان استان امری بسیار ضروری است.

وی تصریح کرد: تجهیز و توسعه درمانگاه نگاه‌ای ایلام و شهرستان در شهر به عنوان تنها درمانگاه‌های فرهنگیان استان و راه اندازی کلینیک تخصصی برای ارائه بهتر خدمات درمانی بسیار مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

علیزاده گفت: باتوجه به موقعیت شهرستان دهلران راه اندازی اردوگاه دانش آموزی در شهرستان برای پذیرش راهیان نور سراسر کشور و استفاده دانش آموزان استان باید مورد توجه و حمایت قرار گیرد.

وی افزود: مطالبات فرهنگیان شاغل و بازنشسته استان بابت کمک هزینه ازدواج و مهدکودک‌ها و پرسنلی و غیرپرسنلی، اضافه کاری اداری و تدریس، بدهی ناشی از احکام صادره دیوان عدالت وسایر احکام قضائی، پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۹۸ مطالبات و معلمین اعزام به خارج از سنوات گذشته از مهترین مشکلات در استان ایلام است

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام تصریح کرد: پاداش مرخصی موضوع قانون جذب نیروهای انسانی به نقاط محروم و دورافتاده و جنگی مصوب سال ۶۷ متأسفانه حدود ۱۵۰۰ نفر از همکاران فرهنگی استان در دیوان عدالت اداری طرح دعوی شده که نیازمند توجه است.

علیزاده بیان کرد: در اجرای قانون تعیین تکلیف نیروهای حق تدریس و نهضت سوادآموزی قریب به ۷۰۰ پرونده که در کارگروه تخصصی استان و وزارت آموزش و پرورش تعیین شده که از محل ردیف بودجه ۹۸ تعداد ۱۱۹ سهمیه جذب آموزش و به کارگیری اختصاص یافته که نیازمند بازنگری، افزیش و جذب همه نفرات است.

علیزاده به ایجاد مجتمع رفاهی معلمان شهرستان های دره شهر و بدره اشاره و خاطرنشان کرد: ایجاد درمانگاه فرهنگیان در شهرستان آبدانان از دیگر خواسته‌ها ومطالبات فرهنگیان است که نیازمند توجه است.

 

پایان پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد