سرویس: استان ایلام
کد خبر: 49997
|
18:15 - 1399/10/23
نسخه چاپی

جانشین کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد؛

تفحص ۴۵ هزار شهید در مناطق مختلف عملیاتی

تفحص ۴۵ هزار شهید در مناطق مختلف عملیاتی
جانشین کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری ستاد مشترکی تشکیل و کار تفخص در جبهه میانی، غربی، جنوب و شمالغرب تقسیم بندی شده که طی این مدت ۴۵ هزار شهید در این مناطق تفحص شده است.

به گزارشايلام بيدار، سردار "ناصر سعیدی"، جانشین کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح بعد از ظهر امروز دوشنبه در مراسم تکریم ۴۰ شهید تفحص شده دوران دفاع مقدس در شهر مرزی مهران گفت: یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری جستجوی شهدای مفقودالاثر تا یافتن آخرین نفر است و تاکید معظم له نسبت به تفحص شهدا با کار جهادی است.

وی اظهار کرد: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری ستاد مشترکی تشکیل و کار تفخص در جبهه میانی، غربی، جنوب و شمالغرب تقسیم بندی شده که طی این مدت ۴۵ هزار شهید در این مناطق تفحص شده است.

جانشین کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح افزود:از ابتدای فروردین ماه امسال تاکنون ۱۲۰ شهید تفحص شده که از این تعداد، ۴۰ شهید در مناطق نوار مرزی استان ایلام از جمله قلاویزان و چنگوله انجام گرفته است.

وی تفحص شهدای گمنام را یک کار استراتژیک عنوان کرد و افزود: این اقدام از بعد دینی، انسانی، اجتماعی، فرهنگی و تکریم خانواده شهدا دارای اهمیت زیادی است.

سردار سعیدی در ادامه با بیان اینکه تفحص شهدا در طول دوران‌های مختلف انجام شده است، گفت: در زمان دوران دفاع مقدس در هر عملیات واحدی در کنار قرارگاه و یگان‌ها جهت جستجوی شهدا قرار می‌گرفت.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد