سرویس: استان ایلام
کد خبر: 49049
|
08:35 - 1399/09/08
نسخه چاپی

فرمانداردره شهر؛

محدودیت ها باعث کاهش بستری های کرونا در دره شهر شد

محدودیت ها باعث کاهش بستری های کرونا در دره شهر شد
محمد نژادبا اشاره به کاهش مبتلایان و میزان بستری روزانه در طول یک هفته اخیر در این شهرستان افزود: اعمال دقیق محدودیت های جدید کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم منجر به کاهش بسترهای کرونا در دره شهر شد.

به گزارشايلام بيدار،"کیانوش محمدنژاد "،فرماندار دره شهر گفت: میانگین روزانه تعداد بستری کرونا در دره شهر از ۶ نفر به ۲ نفر در هفته اخیر کاهش یافته که نشان دهنده سیر نزولی ابتلا به کرونا در این شهرستان است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر چهار تخت آی سی یو در بیمارستان دره شهر برای خدمات دهی به بیماران کرونایی تجهیز شده است، افزود: بخش سی سی یو این بیمارستان نیز به بخش آی سی یو تبدیل و تا چند روز  آینده راه اندازی می شود.

فرماندار دره شهر افزود: برای مقابله با بیماری و قطع زنجیره کرونا و همچنین اعمال محدودیت های جدید کرونا در دره شهر تشدید نظارت ها توسط اداره صنعت، معدن و تجارت، شبکه بهداشت و تعزیرات در دستور کار قرار گرفته است.

محمد نژاد شیوه و روند اعمال و اجرای محدودیت های جدید کرونا در این شهرستان را مثبت و رضایت بخش ارزیابی کرد و افزود: کنترل رفت و آمدها در ورودی و خروجی های شهرستان توسط پلیس راه و نیروی انتظامی به خوبی در حال انجام است.

وی درخصوص حمایت از اقشار ضعیف و آسیب دیده از کرونا در شهرستان دره شهر نیز افزود: در جلسه ستاد کرونای شهرستان نحوه جمع آوری کمک های مومنانه توسط کمیته امداد مورد بررسی قرار گرفت.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب