سرویس: استان ایلام
کد خبر: 48931
|
00:09 - 1399/09/02
نسخه چاپی

رئیس کمیته امداد شهرستان دره شهر خبر داد؛

مشارکت نیکوکاران در تهیه ۸۰ دستگاه تبلت برای دانش آموزان دره شهری

مشارکت نیکوکاران در تهیه ۸۰ دستگاه تبلت برای دانش آموزان دره شهری
رئیس کمیته امداد شهرستان دره شهر از مشارکت نیکوکاران و حامیان ایتام در زمینه تهیه ۸۰ دستگاه تبلت برای دانش آموزان فاقد گوشی هوشمند این شهرستان خبر داد.

به گزارشايلام بيدار،"سید کاظم طاهری"، رئیس کمیته امداد شهرستان دره شهر  گفت: با تعامل صورت گرفته توسط این نهاد باتعدادیاز حامیان ایتام این شهرستان تاکنون برای حدود ۸۰ نفر از دانش آموزان یتیم مورد حمایت در شهرستاندرهشهرتبلتخریداری و تحویل این دانش آموزان شده است.

وی افزود: برای تهیه این تعدادتبلتبیش از ۴۰۰ میلیون تومان از طرف این حامیان نیکوکار که ساکن استان تهران هستند اختصاص یافته است.

رئیس کمیته امداد شهرستاندرهشهر با اشاره به اینکه در شرایط کرونایی هم اکنون تحصیل دانش آموزان از طریق فضای مجازی صورت می‌گیرد، گفت:تبلتو گوشی هوشمند یکی از مهم‌ترین نیازهای دانش آموزان مددجو در این شهرستان است.

طاهری ادامه داد: با توجه به اینکه بسیاری از خانواده‌های مددجو و نیازمند این شهرستان فاقدتبلتو یا گوشی هوشمند هستند و روند تحصیلی این دانش آموزان با مشکل جدی مواجه شده است، از نیکوکاران عزیزتقاضامندیمدر این امر خیر و در برنامه‌ای که کمیته امداد برای تأمین وسایل آموزشی جدید دانش آموزان خانواده‌های نیازمند مشارکت کنند.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب