سرویس: استان ایلام
کد خبر: 48457
|
11:24 - 1399/08/08
نسخه چاپی

بیاینه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام؛

توهین به پیامبر اسلام(ص) اوج نابخردی و عقب ماندگی مدعیان عقلانیت است

توهین به پیامبر اسلام(ص) اوج نابخردی و عقب ماندگی مدعیان عقلانیت است
ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام با صدور بیاینه ای مواضع توهین آمیز رئیس جمهور به پیامبر اسلام (ص) را محکوم کرد.

به گزارشايلام بيدار، ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام با صدور بیاینه ای مواضع توهین آمیز رئیس جمهور به پیامبر اسلام (ص) را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: سخنان هتاکانه و جاهلانه رئیس جمهور فرانسه و اصرار این مقام فرانسوی بر ادامه اهانت و حرمت شکنی علیه ساحت منور و مکرم پیامبر اعظم ( صلی الله علیه وآله) بار دیگر اوج نابخردی و عقب ماندگی مدعیان عقلانیت و اندیشه را آشکار کرد.

این بیانیه می افزاید: قطعاً این‌گونه اقدامات برای ایجاد عصبانیت میان مسلمانان و پیروان ادیان الهی و تخریب چهره نورانی آخرین فرستاده خدا است اما این جسارت ها بر نورانیت جاودان آن حضرت اثری نخواهد داشت و بر خلاف باور منتشرکنندگان آن، موجبات بیداری و وحدت بیشتر جوامع انسانی و اسلامی شده و چیزی از ارزشهای سراج منیر نمی‌تواند بکاهد.

در این بیاینه آمده است: این توهین آشکار و بی‌شرمانه به ساحت مقدس پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) و دین مبین اسلام در حالی است که اسلام دین آزادی، برابری و برادری است و ارمغان اسلام برای مردم جهان اعم از مسلمان و غیر مسلمان همواره آزادی و امنیت بوده است و دین مبین اسلام هرگونه توهین به مقدسات دیگر ادیان آسمانی را حرام می‌داند.

در پایان این بیاینه آمده است: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام همراه با مسلمانان جهان مواضع رئیس جمهور فرانسه را شدیدا محکوم می‌کند و انزجار خویش را از اهداف و انگیزه های شوم مستکبران و دین ستیزان عالم در تفرقه افکنی، قداست زدائی و فتنه انگیزی در میان امت های اسلامی ابراز می دارد. 

 

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب