سرویس: سیاسی
کد خبر: 48438
|
16:40 - 1399/08/07
نسخه چاپی

الحاق ۵۰۰ دستگاه خودروی فوق سنگین به چرخه دفاعی نیروی زمینی ارتش

الحاق ۵۰۰ دستگاه خودروی فوق سنگین به چرخه دفاعی نیروی زمینی ارتش
۵۰۰ دستگاه خودروی فوق سنگین نیروی زمینی ارتش در مراسمی با حضور فرمانده کل ارتش به چرخه دفاعی این نیرو وارد شد.

به گزارشايلام بيدار، صبح امروز در مراسمی با حضور امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، سردار علی شادمانی معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) و امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی راتش، بیش از 500 دستگاه خودروی فوق سنگین در پادگان شهید یداللهی‌منفرد به یگان پشتیبانی نزاجا تحویل داده شد.

این خودرو‌ها شامل کشنده‌های فوق‌سنگین و راهبردی و خودرو‌های تانک‌بر و زرهی در چهار کلاس است که متخصصان جوان کشورمان آن‌ها را بازسازی و بازتولید کرده‌اند.

امیر حیدری: گام‌های بلندی در در تولید تجهیزات برداشته‌ شده است

 امیر حیدری طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش به‌عنوان قدرت نخست زرهی منطقه برای انتقال سریع تانک و سکو‌های آتش خود نیازمند انواع کشنده‌های سنگین و فوق سنگین راهبردی است.

وی افزود: توان تولید این کشنده‌های استراتژیک، سابق بر این منحصر به قدرت‌های بزرگ بود که به‌واسطه تحریم‌ها ما را از داشتن آن‌ها محروم کرده بودند؛ لذا به واسطه فرمایشات فرمانده معظم کل قوا مبنی بر پروی پای خود ایستادن با نگاه به داخل، این موضوع را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دادیم.

فرمانده نزاجا با اشاره به اینکه نیروی زمینی ارتش برای بازسازی ادوات خود تمام قابلیت‌ها را پای کار آورده است تا فرمایشات فرمانده معظم کل قوا را تحقق بخشد، گفت: امروز با پشت سر گذاشتن تحریم‌های ظالمانه و تبدیل آن به فرصت تاریخی و با تکرار شعار همیشگی مرگ بر آمریکا و بانیان تحریم، تعداد 195 دستگاه انواع کشنده‌های راهبردی سنگین و فوق‌سنگین را در کلاس‌های «کیان»، «ذوالفقار» و «نصر» به ناوگان نیروی زمینی ارتش ملحق می‌کنیم.

امیر حیدری ادامه داد: البته نزاجا در واحدهای پشتیبانی خود، 354 تریلر تانک‌بر بازسازی‌شده و 43 تریلر تانک‌بر تولیدشده توسط مجتمع زرهرن را هم دارد.

انتهای پیام/ک

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد