سرویس: استان ایلام
کد خبر: 48031
|
19:09 - 1399/07/18
نسخه چاپی

امام جمعه مهران؛

لزوم اعتماد سازی مسوولین برای مردم/ قیمت‌ها را به سابق بازگردانید

لزوم اعتماد سازی مسوولین برای مردم/ قیمت‌ها را به سابق بازگردانید
امام جمعه شهرستان مهران، گفت: اعتماد سازی در میان مردم مهمترین موضوع است؛ اینکه پراید از 50 میلیون به 150 میلیون تومان برسد ناقض این موضوع است.

به گزارشايلام بيدار،حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالله امینی امام جمعه شهرستان مهران در خطبه‌های نماز جمعه امروز در این شهرستان گفت:  امروزه بیشترین چیزی که مردم به آن نیاز دارند اعتمادسازی است؛ اینکه مثلا پراید از 50 میلیون تومان به 150 میلیون تومان برسد بعد جلسه گرفته شود و بگویند پراید باید 100 میلیون تومان فروخته شود تاثیری در اعتماد جامعه ندارد؛ اگر می‌خواهید صداقت خود را به مردم ثابت کنید قیمت‌ها را به قبل برگردانید.

وی افزود: امسال شکوه و عظمت رزمایش اربعین حسینی در ولایت پذیری، بصیرت و عقلانیت بود و مردم کشور ما در این آزمون الهی سربلند شدند.

امام جمعه شهرستان مهران ادامه داد: یکی از عوامل مهمی که باعث شد حضور افراد مختلف از سراسر کشور در مهران بسیار کم شود اقناع سازی آنها توسط خود مردم و روحانیت معزز بود، لذا بر خود لازم می‌دانم از مردم ولایتمدار شهرستان مهران و روحانیت جلیل قدر تشکر کنم.

این مقام مسوول بیان کرد: برخی مسوولین از برنامه جامع نظارتی برای تامین و قیمت کالاها خبر داده‌اند؛ اصل این حرف خوب است ولی اولا چرا با این همه تاخیر؟ ثانیا آقایان بفرمایند قیمت‌های نجومی گذشته را چگونه می‌توانند به سابق برگردانند؟ ثالثا این برنامه جامع کی قرار است اجرایی شود؟

انتهای پیام

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد