سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 47786
|
13:34 - 1399/07/07
نسخه چاپی

«ما با تو سربلندیم»؛ انتشار اشعاری نوجوانانه در وصف شهید حاج قاسم سلیمانی

«ما با تو سربلندیم»؛ انتشار اشعاری نوجوانانه در وصف شهید حاج قاسم سلیمانی
مجموعه اشعار نوجوانانه در وصف شهید حاج قاسم سلیمانی با عنوان «ما با تو سربلندیم» در قالب کتاب های پروانه توسط به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) منتشر شد.

به گزارشايلام بيدار، مجموعه اشعاری نوجوانانه در وصف شهید حاج قاسم سلیمانی با عنوان «ما با تو سربلندیم» در قالب کتاب های پروانه توسط به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) منتشر شد.در این اثر ۱۸ قطعه شعر به کوشش حامد محقق و بابک نیک طلب گردآوری و چاپ شده است.

«خبرهای سرخ» از منیره هاشمی، «در قصه‌ها» از مریم زارعی، «رسم خوبی» از مرضیه تاجری، «او همیشه هست» از حامد محقق، «مانند تو مرد می‌شوم من» از اسماعیل صوفی نژاد، «چراغ آسمان» از محبوبه صمصام شریعت، «سردار دل‌ها» از طاهره اکرمی، «در راه تو» از سمیه قبادی، «جاری تر از رود» از دادیار حامدی، «غیرت همیشه برجاست» از اکرام السادات هاشمی پور، «آفتاب تاریخ» از طیبه شامانی(طناز)، «تو لبخند درختی» از مهدی طراوتی توانا، «شوق» از محمد عزیزی (نسیم) و شعرهای آیه شهادت، حال و هوای آسمانی، حاج قاسم، سهم آسمان، صبح جمعه از سمیه تورجی اشعار این مجموعه را شامل می‌شوند.

«ما با تو سربلندیم» با تصویرگری وحید خاتمی و طراح گرافیک سعید دین پناه در ۴۲ صفحه قطع وزیری بیاضی و با قیمت ۲۰ هزارتومان روانه بازار نشر شده است.

در یکی از این اشعار می‌خوانیم:
تو ما را بی سپر نگذار، سردار
بدون بال و پر نگذار، سردار
از آن حال و هوای آسمانی
زمین را بی خبر نگذار، سردار

برای تهیه این اثر می‌توانید به فروشگاه‌های کتاب انتشارات آستان قدس رضوی در سراسر کشور و یا سایت Behnashr.com مراجعه کنند.

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی متولد۲۰ اسفند ۱۳۳۵ و از از فرماندهان عملیات‌های والفجر هشت، کربلای چهار و کربلای پنج در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران بود که در ۱۳ دی ۱۳۹۸، ارتش ایالات متحده وی را به دستور دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور، در عملیات آذرخش کبود هنگام خروج از فرودگاه بین‌المللی بغداد شهید کرد. برخی از رسانه ها مراسم تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی را شلوغ‌ترین مراسم تشییع پس از تشییع امام خمینی(ره) برشمردند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد