سرویس: استان ایلام
کد خبر: 47766
|
00:05 - 1399/07/07
نسخه چاپی

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام؛

مردم نگران کمبود مرغ در بازار نباشند

مردم نگران کمبود مرغ در بازار نباشند
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام از مردم خواست: نگران کمبود مرغ کشتار روز در بازار نباشند زیرا این مشکل برطرف شده و اکنون هیچ مشکلی در راستای تامین مرغ وجود ندارد.

به گزارشايلام بيدار، "جهانگیر رستم زاد"، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام روز یکشنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان ایلام گفت: اکنون بیش از ۳۰۰ تن مرغ منجمد در انبارهای پشتیبانی امور دام استان موجود است و متناسب با نیاز مردم به بازار عرضه می شود.

وی اظهار کرد: همچنین مرغ کشتار روز نیز اکنون روزانه بیش از ۲۵ تن در بازار توزیع می شود.

وی از مردم خواست: حساسیت خاصی در این زمینه نداشته باشند.

رستم زاد همچنین از رسانه ها خواست به نگرانی ها دامن نزنند زیرا بر اساس آمار یک میلیون و ۶۵۰ هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام گرفته است و مشکلی در زمینه تامین گوشت مرغ نداریم.

سرپرست هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام با قدردانی از دستگاه های اجرایی و بانک های استان در خصوص جذب تسهیلات واحدهای صنفی آسیب دیده از کرونا افزود: بر اساس آمار استان ایلام هم در رقم جذب و هم تعداد واحدها رتبه اول کشور را دارد.

 رستم زاد تصریح کرد: با توجه به تمدید مهلت دریافت تسهیلات صنوف آسیب دیده از کرونا تا پایان مهرماه، فرمانداران شهرستانها و مدیران دستگاه ها برای جذب مابقی این تسهیلات اقدام کنند.

وی اظهار داشت: باید همه تلاش کنیم نسبت به جذب تسهیلات تا مدت تعیین شده، اقدام شود.

وی از شهردار ایلام خواست پیگیر جذب این تسهیلات برای صاحبان شهربازی های استان که به دلیل کرونا کار و کاسبی آنها کساد است، شود تا بتوانند از ظرفیت این تسهیلات بهره مند شوند. 

معاون اداره کل کار و امور اجتماعی ایلام و دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان نیز در این نشست گفت: تاکنون ۹ هزار و ۲۴۰ پرونده به ارزش ۷۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان معادل ۵۲.۶ درصد کل تسهیلات به صنوف آسیب دیده از کرونا پرداخت شده است.

خانمحمدی اظهار داشت: یک هزار و ۳۷۶ نفر برای دریافت این تسهیلات ثبت نام کرده اند که مابقی پرونده ها در بانک در دست پیگیری و اقدام است.

در این نشست مدیران دستگاه های اجرایی، فرمانداران و مدیران عامل بانک های استان در خصوص وضعیت خود در پرداخت تسهیلات کرونا به صورت ویدئو کنفرانس گزارش دادند.

 استان ایلام تاکنون رتبه اول را در پرداخت تسهیلات کرونا در کشور نسبت به سهم ابلاغی کسب کرده و در مجموع ۲۱۶ میلیارد تومان سهم تسهیلات کرونا به استان اختصاص یافته است.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد