سرویس: استان ایلام
کد خبر: 46394
|
09:11 - 1399/05/13
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در استان ایلام:

قطعی های آب در شهر ایلام عادلانه باشد

قطعی های آب در شهر ایلام عادلانه باشد
امام جمعه ایلام گفت: در منطقه‌ای که دفتر امام جمعه هست یکبار هم قطع آب صورت نگرفته ولی جاهای دیگر شهر قطع می‌شود، پس این عدالت نیست.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام والمسلمین "الله نور کریمی تبار"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام صبح امروز؛ 13 مرداد ماه در دیدار با مسئولان شرکت آب و فاضلاب شهری ایلام گفت: در منطقه‌ای که دفتر امام جمعه هست یکبار هم قطع آب صورت نگرفته ولی جاهای دیگر شهر قطع می‌شود، پس این عدالت نیست، باید تمام مناطقی که مسئولین دیگر هم هستند آب این مناطق نیز طبق عدالت و تقسیم بندی قطع شود، بنده ناراحت هستم که آب مصرفی ما تامین شده و هیچوقت قطع نمی‌شود.

امام جمعه ایلام، اظهار کرد: کسانی که ساخت و ساز دارند مصارفشان متفاوت است، مردم بعضا از پول آب بها ناراضی هستند، شرکت‌ها بایستی مقداری مردم را مراعات کنند.

وی افزود: مردم در فشار اقتصادی هستند و از طرفی کمبود آب قابل تحمل نخواهد بود، لزوم اصلاح این روند ضروری است.

امام جمعه ایلام بیان کرد: جاهایی که آب ندارند در سطح شهر باید آب با تانکر به این مناطق هدایت شود، پیشنهاد بنده این است که قطر لوله‌ها و خطوط بازسازی شود و افزایش پیدا کنند.

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار گفت: برای تابستان آینده نباید لب مرز تامین آب شویم و بایستی به یک نقطه امن برسیم، بودجه آب و فاضلاب برای اصلاح خطوط و تامین آب باید تعبیه شود.

امام جمعه شهر ایلام گفت: در خصوص آب، وضعیت ما مناسب است و قطع آب ضعف مدیریتی است این ضعف به یک مدیر برنمی‌گردد، مشکل کم آبی هم نباید مازاد دیگر مشکلات مردم شود.

وی خاطرنشان کرد: برای بازگرداندن آب فضای سبز شهرداری به شبکه استفاده مردم باید اقدام شود و نباید از آب تصفیه شده فضای سبز آبیاری شود؛ باید فاضلاب شهری مدیریت شود و از این آب برای فضای سبز استفاده شود.

 

انتهای پیام/ک

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد