سرویس: استان ایلام
کد خبر: 46210
|
09:34 - 1399/05/06
نسخه چاپی

فرماندار ملکشاهی خبر داد؛

احداث سه پمپاژ کشاورزی در ملکشاهی

احداث سه پمپاژ کشاورزی در ملکشاهی
فرماندار ملکشاهی از احداث سه پمپاژ کشاورزی در شهرستان ملکشاهی با مشارکت سپاه و جهادکشاورزی خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، "محمد تاسمه"، فرماندار ملکشاهی گفت: در راستای رونق حوزه کشاورزی سه پمپاژ کشاورزی در شهرستان ملکشاهی از محل اعتبارات ملی، جهادکشاورزی و با مشارکت سپاه ناحیه این شهرستان احداث می‌شود.

 

وی اظهار کرد: احداث پمپاژ کشاورزی در منطقه معروف بی خیره در نزدیکی روستای ملک آباد با مشارکت جهاد کشاورزی و سپاه ناحیه ملکشاهی از جمله پروژه مهمی بود که زمینه آبی شدن بیش از 150 هکتار از اراضی منطقه و ایجاد فرصت‌های اشتغال و تولید را به همراه داشت.

 

تاسمه افزود: احداث پمپاژ کشاورزی در اراضی روستای بوستانه نیزبا مشارکت و همت سپاه ناحیه در سنوات گذشته احداث که زمینه ده ها هکتار اراضی آبی را به همراه داشته است.

 

فرماندار ملکشاهی تصریح کرد: در حال حاضر دو پروژه مهم احداث پمپاژ کشاورزی در سطح دو رودخانه گنبد و  خوشادول در دست احداث است که با بهره برداری از این پروژه‌ها صدها هکتار از اراضی این روستا از حالت رکود خارج شده و زیر کشت آبی و باغات قرار می‌گیرد.

 

تاسمه یادآور شد: با بهره برداری از این پروژه ها، زمینه کسب و کار و تولید زیر بخش‌های کشاورزی برای بخش قابل توجهی از جمعیت این مناطق را به همراه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/ک

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب