سرویس: استان ایلام
کد خبر: 46112
|
15:17 - 1399/05/01
نسخه چاپی

با حضور نماینده ولی فقیه در استان صورت گرفت؛

افتتاح ۶۰ واحد مسکونی محرومین سپاه در زردلان هلیلان

افتتاح ۶۰ واحد مسکونی محرومین سپاه در زردلان هلیلان
آئین افتتاح ۶۰ واحد مسکونی محرومین در منطقه زردلان هلیلان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام و مدیر کمیته امداد ایلام برگزار شد.

به گزارشايلام بيدار، آئین افتتاح ۶۰ واحد مسکونی محرومین در منطقه زردلان هلیلان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام و مدیر کمیته امداد ایلام برگزار شد. 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در این برنامه گفت: سپاه پاسداران با همکاری کمیته امداد اقدام به ساخت مسکن برای خانواده هایی کرده که از وضعیت مسکن معیشتی خوبی برخوردار نبودند.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تباراظهار کرد: امروز توفیقی حاصل شد که از نزدیک شاهد اقدامات صورت گرفته برای احداث مسکن محرومین باشیم، اقدامات ارزشمندی در مناطق محروم هلیلان صورت گرفته است.

امام جمعه ایلام افزود: امروز در هرجایی که مردم مشکل داشته سپاه ورود کرده و اقدامات ارزشمندی انجام داده است، برداشتن محرومیت نیازمند عزم همگانی است وهمه باید در آن سهیم باشند. 

اهتمام سپاه برای آبادانی هلیلان

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام نیز گفت: سپاه همیشه تا آخرین مرحله در کنار مردم بوده است.

سردار شاکرمی اظهار کرد: ان شاءالله در آینده شاهد شکوفایی شهرستان هلیلان در بخش های مختلف خواهیم بود، برای این منظور در قالب قرارگاه محرومیت زدایی با تمام توان کمک خواهیم کرد و در کنار مردم خواهیم بود.

وی افزود: مصمم هستیم با استفاده از ظرفیت هایی که در شهرستان هلیلان وجود دارد، محرومیت از این منطقه برداشته شود.

فرمانده سپاه استان ایلام بیان کرد: امروز ۶۰ واحد مسکونی با کار جهادی در شهرستان هلیلان و منطقه زردلان آماده و تحویل مردم داده می شود. امیدواریم بتوانیم با همکاری سایر دستگاه با آوردن امکانات شاهد شکوفایی استعداد های مناطق محروم باشیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان ایلام نیز گفت: علی رغم اینکه سپاه وظیفه ایجاد امنیت پایدار در کنار دستگاههای نظامی وامنیتی را برعهده دارد ولی در محرومیت زدایی همیشه پیشگام بوده است. سپاه همواره در کنار مردم قرار داشته در محرومیت زدایی و توجه به مردم گام های بزرگی را برداشته است.

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب