سرویس: استان ایلام
کد خبر: 44936
|
08:34 - 1399/03/10
نسخه چاپی

رئیس کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین استان خبر دادِ‌

آغاز ثبت نام موکب داران اربعین حسینی

آغاز ثبت نام موکب داران اربعین حسینی
رئیس کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه استان ایلام از آغاز ثبت نام متقاضیان پروانه موکبداری در ایام اربعین حسینی خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، "محمد علوی فر"، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: ثبت نام از متقاضیان دریافت پروانه موکبداری برای ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی در سال ۹۹ همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

وی با بیان اینکه ثبت درخواست صدور و تمدید پروانه موکبداری ایام اربعین حسینی سال جاری از روز سه شنبه ۶ خرداماه در کشور آغاز شده است، یادآور شد: مطابق دستورالعمل کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی کشور، متقاضیان راه اندازی موکب در استان می توانند با  مراجعه به سامانه موکبداران به آدرس الکترونیکی www.mokeb.trii.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

رئیس کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی استان ایلام در ادامه با تاکید بر ضرورت تمدید پروانه موکب هایی که سال گذشته در اربعین حسینی فعالیت داشته اند، یادآور شد: مراجعه حضوری به کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه استان برای تمدید پروانه سال گذشته برای موکبدارانی که سابقه دریافت پروانه دارند الزامی نیست و امورات مربوط به تمدید پروانه با تائید استان از طریق سامانه در مرکز انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: متقاضیانی که درخواست راه اندازی موکب جدید دارند بعد از مراجعه به سامانه و بارگزاری اطلاعات خود در راستای ادامه روند صدور مجوز و صحت اطلاعات بارگزاری شده بر روی سامانه موکبداران باید حتما به صورت حضوری به کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی استان مراجعه کنند.

علوی فر با اشاره به اینکه تنها مواکبی می توانند در ایام اربعین حسینی اقدام به ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی کنند که دارای مجوز فعالیت از سوی کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی باشند، گفت: موکب های اربعین حسینی در چند سال گذشته با حمایت های ستاد بازسازی عتبات عالیات و کمیته مشارکت های مردمی در مرز مهران و مسیر تردد  زوار اربعین حسینی خدمات گسترده ای در حوزه های مختلف به زوار ارائه کرده اند.

 رئیس کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی استان ایلام  با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۸۸ موکب اربعین حسینی با اخذ پروانه فعالیت در ایام اربعین حسینی نقش مهمی در ارائه خدمات رسانی به زوار داشته اند، تصریح کرد: همچنین سال گذشته ۸۵ آشپزخانه خانگی در راستای تهیه غذای گرم و خدمات تغذیه و همچنین ۲۰۰ مکان اسکان، مسجد و حسینیه در امر خدمات رسانی به زوار مشارکت داشته اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه استان و ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام واقع در پایین تر از چهار راه مادر در ساعات اداری اماده ارائه خدمات به متقاضیان در راستای ثبت درخواست راه اندازی موکب است. 

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب