سرویس: استان ایلام
کد خبر: 44912
|
08:26 - 1399/03/08
نسخه چاپی

نماینده مردم ایلام در گفتگو با ایلام بیدار:

تحریم ناجا نماد شکست مضاعف آمریکا است

تحریم ناجا نماد شکست مضاعف آمریکا است
نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: از آنجا که آمریکا نمی خواهد در ایران امنیت پایدار باشد در همین راستا نیروی انتظامی که یکی از مهم ترین عوامل ایجاد امنیت پایدار در ایران است را تحریم کرده است.

"سارا فلاحی"، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ايلام بيدار در خصوص تحریم ناجا از سوی امریکا گفت: تحریم های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران که عمدتا زندگی مردم عادی را تحت تاثیر قرار می دهد نماد ضعف آمریکا است.

وی اظهار کرد: وقتی مردم عادی مورد هجمه قرار می گیرند یعنی کفگیر راهبردهای نظامی و سخت افزاری و سیاسی دشمن به ته دیگ رسیده است.

فلاحی افزود: تحریم اقتصادی نماد شکست دشمن است و این که اکنون دامنه تحریم ها را به افراد و شخصیت ها و نهادهایی که مسئول امنیت مردم عادی هستند از جمله نیروی انتظامی گسترش داده است نماد شکست مضاعف آمریکا است.

نماینده مردم ایلام در مجلس تصریح کرد: طبعا با توجه به نقش نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در کشور و مقابله با معضلات جهانی مثل قاچاق کالا،مواد مخدر،تهدیدات نرم افزاری و ...که منجر به تقویت توان جمهوری اسلامی شده است بدیهی است که آمریکا این مجموعه توانمند و تاثیرگذار را تحریم کند چون آمریکا نمی خواهد در ایران امنیت پایدار باشد و نیروی انتظامی نیز یکی از مهم ترین عوامل ایجاد امنیت پایدار در ایران است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب