سرویس: استان ایلام
کد خبر: 44780
|
10:21 - 1399/03/01
نسخه چاپی

به مناسبت روز قدس صورت گرفت؛

بیانیه شورای تبیین بسیج دانشجویی استان ایلام

بیانیه شورای تبیین بسیج دانشجویی استان ایلام
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان ایلام از همه اقشار و علی الخصوص دانشجویان ایلام دعوت می کند بار دیگر با توجه به وضعیت کرونایی و محدودیت حضور فیزیکی، در فضای مجازی همراه با دیگر مسلمین جهان ندای دفاع از حق و مقابله با ظلم را به گوش جهانیان برسانند.

به گزارشايلام بيدار، شورای تبیین بسیج دانشجویی استان ایلام به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای را صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس یک روز جهانی است، روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است. روزی است که باید مستضعفین مجهز بشوند در مقابل مستکبرین و دماغ مستکبرین را به خاک بمالند»
بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره)

روز قدس را امام خمینی(ره) بر تارک تاریخ یادگار گذاشت تا مردمان مسلمان جهان از ستمی که بیداد گران بر ملت مظلوم فلسطین روا میکنند غافل نمانند. روز قدس ، روز تجلی شکوه و عظمت اسلامی ، رستاخیز استکبار ستیزی ملل مسلمان جهان ، روز وحدت همه ی انسان های حقیقت خواه و عدالت دوست ، روز گره خوردن بازوان توانای امت اسلامی و روز ستیز همیشگی با صهیونیسم و امپریالیسم غارتگر است. روز قدس ، روز بازتاب خشم خروشان خلق ستم دیده و طوفان غیرت مقدس مردمی است که نفرت خویش را علیه اسرائیل غاصب با شعارهایشان ابراز میکنند.

فریاد بیداری امام عاشقان، بانگی بود بر ذهن های خفته امت مسلمان تا از خواب عمیق غفلت بیدار شوند و در برابر ستمگران تاریخ با قامتی برافراشته قیام کنند. اکنون که سال ها از سخنان پیامبر گونه آن بزرگ مرد الهی گذشته است، می بینیم که روز قدس شهرتی جهانی یافته و مرزها را درنوردیده و در اعماق دل و جان مردمان آزاد اندیش جهان، و به ویژه کشور های اسلامی نفوذ کرده است.

در زمانه ای که از سوریه گرفته تا افغانستان و عراق و پاکستان و لبنان و فلسطین و بحرین و یمن مظلوم از دست اندازی بی شرمانه ظالمان و مستکبران در امان نیست، مسلمانان باید بیش از هر زمانی به سمت وحدت امت اسلامی بشتابند. اما سیاست حکام دست نشانده منطقه باعث شده امت اسلام جایگاه معنوی خود را از دست بدهد. نقش آفرینی آن ها میتوانست در حمایت از فلسطین آزاد باشد و این در حالیست که اکنون در جایگاه عقب نشینی و حمایت از ظالم اند. موضوع فلسطین می تواند نقش محوری این کشور ها در منطقه باشد تا به این شکل بتوانند در برابر باج خواهی آمریکا بایستند. اما این دست نشاندگان اکنون تصور می کنند که اسرائیل دروازه روابط استوار با آمریکا است و این مسئله را نادیده می گیرند که کید پلید صهیونیسم روزی دامن خودشان را هم خواهد گرفت.

اکنون که پیروزی های پیاپی مقاومت در منطقه و فلسطین خواب را بر صهیونیسم حرام کرده، آمریکای جهانخوار وقیحانه «معامله ی قرن» مطرح می کند تا به بهانه ی مذاکره و اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی حرکت مقاومت را متوقف کنند، حال آنکه به فضل خدا و نابودی حتمیشان نزدیک است و این مکرشان به خودشان باز خواهد گشت.

انقلاب اسلامی ایران ، آرمان آزادی قدس را یکی از اهداف جهانی اش نامید و این نشان داد که انقلاب اسلامی به حقیقتی فراتر از خاک ایران می اندیشد و هرگز به درون مرزها محدود نخواهد شد. امروزه شاهد انحطاط و اضمحلال روز افزون غرب و در رأس آن آمریکا هستیم، رهبر انقلاب فرمودند: «امروز آمریکا در این منطقه ضعیف تر از ده سال پیش و بیست سال پیش است ، به وضوح رژیم صهیونیستی امروز ضعیف تر از گذشته است».
آرمان بزرگ قدس،آنچنان بر تن درخت تنومند انقلاب دمید که ثمر مقاومت را در اقصی نقاط بلاد اسلامی رونق  داده و خاری در چشم مستکبرین قرار داده است،کفتار های پست صهیونیست هرگز تاب توان در برابر این مقاومت خواسته از آرمان قدس را نداشته و ندارند چنان که از روز اول بزدلانه در تلاش بودند این جریان را در نطفه خفه کنند، با ربودن امام موسی صدر و سردار حاج احمد متوسلیان تا شهادت حاج عماد مقنیه و ابومهدی المهندس ها وترور مظلومانه ی سردار رشید قدس حاج قاسم عزیز نشأت گرفته از این ترس بی حد رژیم اسرائیل است،هر چند مکر یهودیشان هر بار به خودشان باز می گردد و هر شهادت تضمین استقامت ماست.
سنت الهی و تجربه های تاریخی نشان داده کاخ ظلم ناپایدار است و به نصرت الهی حق همواره تاریکی باطل را می شکافد همانگونه که وعده ی صادق امام راحل برای نابودی طاغوت، بی رونقی بازار کمونیست و سرنگونی صدام اتفاق افتاد،نابودی اسراییل نیز به زودی تحقق خواهد یافت.(ان شاالله)

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان ایلام از همه اقشار و علی الخصوص دانشجویان ایلام دعوت می کند بار دیگر با توجه به وضعیت کرونایی و محدودیت حضور فیزیکی، در فضای مجازی همراه با دیگر مسلمین جهان ندای دفاع از حق و مقابله با ظلم را به گوش جهانیان برسانند.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد