سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 44728
|
11:26 - 1399/02/30
نسخه چاپی

مدرس دانشگاه:

عادی سازی روابط با ویروس اسرائیل نقض حقوق فلسطین است

عادی سازی روابط با ویروس اسرائیل نقض حقوق فلسطین است
مدرس دانشگاه گفت: اکنون هرگونه عادی سازی روابط سیاسی، فرهنگی، ورزشی و تجاری با رژیم اشغالگرقدس، از پشت خنجر زدن به ملت فلسطین، نقض حقوق آنها و ترغیب دشمن برای ارتکاب جنایت‌های بیشتر توصیف می شود

به گزارشايلام بيدار، "ایوب عزیزی"، مدرس دانشگاه در گفتگو با ایلام بیدار گفت: فلسطین سرزمینی کهن در غرب آسیا و مهد ادیان توحیدی است. پیامبران بزرگ الهی در این سرزمین زندگی کرده‌ و جای جای آن پر از اتفاقات تاریخی و مذهبی است.

 

وی اظهار کرد: روز نکبت در ۱۵ ماه می  سال ۱۹۴۸ میلادی آغاز شده و در آن زمان حدود ۹۵۰ هزار شهروند فلسطینی از مجموع یک میلیون چهارصد هزار فلسطینی ساکن ۱۳۰۰ روستا و شهر از خانه ها و کاشانه خود توسط رژیم جعلی و اشغالگر قدس  کوچانده شدند.

 

عزیزی افزود: اهمیت این سرزمین موجب شده در طول تاریخ همواره شکل و شمایل حکومت و جمعیت ساکن در آن دستخوش تغییر شود، اما قصه ۱۰۰ سال اخیر آن با همیشه متفاوت است؛ داستان مردمی که با زور اسلحه و توحش قدرت‌های به ظاهر متمدن از سرزمین  اجدادی خود بیرون رانده  شدند و رنج آوارگی را همچنان تحمل می‌کنند تا آواره‌های یهودی دنیا  و اشغالگران وحشی غرب بدون هیچ منطق و استدلالی جای آنان را بگیرند.

 

مدرس دانشگاه گفت: مصیبت‌ بالاتر از آن که این اشغال همچنان ادامه دارد و صهیونیست‌ها با ساخت شهرک‌های یهودی نشین در اندک مناطق باقیمانده فلسطینی، در پی اشغال کامل سرزمین فلسطینیان در میان سکوت و حمایت قدرت‌های بزرگ استکباری جهان مدرن امروزی هستند.

 

وی تصریح کرد: اکنون هرگونه عادی‌سازی روابط سیاسی، فرهنگی، ورزشی و تجاری با رژیم اشغالگرقدس، از پشت خنجر زدن به ملت فلسطین، نقض حقوق آنها و ترغیب دشمن برای ارتکاب جنایت‌های بیشتر توصیف می شود.

 

عزیزی با اشاره به معامله قرن گفت: مسئله فلسطین که سرزمین انبیا و شهدا است نباید هرگز به فراموشی سپرده شود و هیچ معامله‌ای (معامله قرن) نباید باعث پایمال شدن حق فلسطینیان یا فراموش شدن مسئله فلسطین  شود.

 

مدرس دانشگاه در پایان گفت: به فرمایش امام (ره) اسرائیل غده سرطانی است یعنی رشد می کند و ریشه می دواند و نابود می کند وشاید  ذکر ویروس قرن در توصیف این رژیم کم باشد، اما غده سرطان و سرطان همه قرون لایق وصف این رژیم جعلی است.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد