سرویس: استان ایلام
کد خبر: 43813
|
10:27 - 1399/01/21
نسخه چاپی

رفع تصرف ۴۴۲۰ متر مربع اراضی ملی در استان ایلام از ابتدای سال جاری

رفع تصرف ۴۴۲۰ متر مربع اراضی ملی در استان ایلام از ابتدای سال جاری
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: ۴۴۲۰ متر مربع زمین ملی و دولتی استان به ارزش ۵۲ میلیارد ریال توسط یگان حفاظت از اراضی این اداره کل از ابتدای سال جاری تا کنون رفع تصرف شده است.

به گزارشايلام بيدار، علی اصغر کاظمی مدیرکل راه و شهرسازی ایلام با اعلام این خبر گفت: یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان از ابتدای سال جاری تا کنون ضمن جلوگیری از تصرف زمین‌های ملی توسط افراد سودجو  ۴۴۲۰ متر مربع به ارزش ۵۲ میلیارد ریال از این اراضی را از تصرف اشخاص سودجو خارج کرد.

وی افزود: با توجه به تعطیلات نوروزی و شرایط ناشی از انتشار ویروس کرونا افراد سود جو و فرصت طلب قصد تصرف اراضی ملی سطح استان را داشتند که با قاطعیت و حضور به موقع نیروهای یگان حفاظت از اراضی این اداره کل ناکام شدند.

فریدون یاسمی فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان نیز در ادامه یادآور شد: یگان حفاظت اداره راه و شهرسازی با قاطعیت تمام مقابل افراد سودجو و فرصت طلب ایستاده و دست متجاوزان اموال عمومی و بیت المال را کوتاه می‌کند. 

وی بیان کرد: بدیهی است درصورت عدم توجه به این امر با توجه به مفاد ماده ۶۹۰ قانون مجازات اسلامی از طریق دستگاه محترم قضایی اقامه دعوی خواهد شد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خاطر نشان کرد :مردم می‌توانند هرگونه اخبار و اطلاعات تخریب، تصرف در اراضی ملی در محدوده شهرها را به یگان حفاظت راه و شهرسازی ایلام و یا ادارات منطقه اطلاع رسانی کنند.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد