سرویس: استان ایلام
کد خبر: 43757
|
08:18 - 1399/01/19
نسخه چاپی

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول خبر داد;

اجرای طرح نظارت بر قصابی و مرغ فروشی‌ها در چرداول

اجرای طرح نظارت بر قصابی و مرغ فروشی‌ها در چرداول
فرمانده انتظامی شهرستان چرداول از اجرای طرح ویژه برخورد با قصابی‌ها و مرغ فروشی‌های غیر مجاز و غیر بهداشتی در شهرستان چرداول خبر داد.

 سرهنگ مظفر مهدیخانی فرمانده انتظامی شهرستان چرداول در گفت و گو با خبرنگار ايلام بيدار  گفت: در راستای مصوبات طرح ملی قطع زنجیره کرونا ،طرح کنترلی و نظارتی بر قصابی و مرغ فروشی‌های این شهرستان که اقدام به ذبح غیر بهداشتی می‌کردند در سطح شهر‌های آسمان آباد و شباب با حضور کارکنان این انتظامی، نمایندگان ادارات تعزیرات حکومتی و دامپزشکی شهرستان اجرا شد.

او افزود: در بازدید‌های به عمل آمده از تعداد ۸ واحد قصابی و ۴ واحد مرغ فروش ضمن جمع آوری کلیه چنگک‌های تعبیه شده در درب این واحد‌های صنفی، تعداد ۴ واحد قصابی و ۴ واحد مرغ فروشی به دلیل عدم رعایت بهداشت به نحوی که سلامت شهروندان را به خطر می‌اندازند پلمب و از فعالیت آنان جلوگیری به عمل آمد.

مهدیخانی اظهار کرد: به جهت حفظ سلامت شهروندان و قطع زنجیره کرونا اجرای این طرح به صورت ویژه در دستور کار ماموران این انتظامی قرار داشته و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول مطرح کرد: از شهروندان خواستاریم تا در صورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی که باعث به خطر افتادن سلامت عمومی جامعه می‌شود موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به این پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب