سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 43584
|
09:00 - 1399/01/12
نسخه چاپی

فرمانده تیپ انصارالرسول (ص)کرمانشاه:

مشارکت هزار نفر دررزمایش بیولوژیکی شهر ایلام/سپاه تا تا ریشه کنی ویروس کرونا در کنار مردم خواهد بود

مشارکت هزار نفر دررزمایش بیولوژیکی شهر ایلام/سپاه تا تا ریشه کنی  ویروس کرونا در کنار مردم خواهد بود
فرمانده تیپ انصارالرسول (ص)کرمانشاه گفت: در عملیات بزرگ دفاع بیولوژیک سپاه بیش از یک هزار نفردر قالب گروها و دسته ها کارضدعفونی ومیکروب زدایی معابر سطح شهرستان ایلام را انجام خواهند داد.

به گزارشايلام بيدار، مرحله اصلی عملیات بزرگ دفاع بیولوژیک سپاه در ایلام صبح امروز با حضور مسئولان ارشد استان در محل مصلا آغاز شد.

در حاشیه این رزمایش سرهنگ پاسدار "علی احمد فیض الهی"،فرمانده تیپ انصارالرسول (ص)کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت:ما امروز شهرستان ایلام را برای پاکسازی و ضد عفونی انتخاب کرده ایم، در این راستا نیازمند همکاری و همراهی مردم عزیز هستیم چرا که با ماندن در منازلشان کمک بزرگی به ریشه کن کردن این ویروس خواهند کرد،مرم عزیز بدانند ماتا انهدام نهایی این ویروس منحوس در کنارشان خواهیم بود.

 

وی اظهار کرد:قرارگاه نجف وتیپ های نیروی زمینی اقدامات گسترده ای را یا بهره گیری از تجهیزات مدرن و پیشرفته جنگ نوین صورت داده است .

سرهنگ فیض الهی افزود:این تجهیزات دردوران جنگ تحمیلی تحت عنوان ش.م.ر شناخته شده بودند اما طی سالهای گذشته بنا به شرایط زمانی روی این تجهیزات تغییرات اساسی  صورت گرفته و امروز تحت عنوان تجهیزات جنگ نوین شناخته شده اند.

وی یا اشاره به اینکه نقاط مختلف سطح شهرستان ایلام کاملا توسط سپاه و شبکه بهداشت شناسایی شده انده افزود: در این رزمایش بیش از یک هزار نفردر قالب گروها و دسته ها کارضدعفونی ومیکروب زدایی معابر سطح شهرستان ایلام را انجام خواهند داد.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد