سرویس: استان ایلام
کد خبر: 43398
|
17:06 - 1399/01/06
نسخه چاپی

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر داد؛

افزایش مبتلایان به کرونا به 232مورد در ایلام/ مرگ 16بیمار کرونا و ابتلای 10نیروی درمانی ایلام

افزایش مبتلایان به کرونا به 232مورد در ایلام/ مرگ 16بیمار کرونا و ابتلای 10نیروی درمانی ایلام
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان به ۲۳۲ نفر خبر داد و گفت: بهترین راه مبارزه با کرونا قطع زنجیره انتقال این بیماری و ماندن در خانه است.

به گزارشايلام بيدار،"محمد کریمیان"، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ظهر امروز ششم فروردین در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۸ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان گزارش شده است.

 

وی با بیان اینکه ۱۶ نفر از هم استانی های ایلامی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا فوت کرده اند، افزود: از پرسنل درگیر با بیماران کرونا در استان نیز تعداد ۵ پزشک و همچنین ۵ نفر از کادر بهداشتی و درمانی استان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

 

کریمیان با بیان اینکه بهترین راه مبارزه با کرونا قطع زنجیره انتقال این بیماری است، از عموم مردم شریف استان درخواست کرد که خطر کرونا را جدی گرفته و با پرهیز از خروج های غیرضرور از خانه، کمک کار پرسنل بهداشتی و درمانی باشند.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام همچنین از مردم خواست برای حفظ سلامتی خود و خانواده شان با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir و ثبت اطلاعات خود، دانشگاه علوم پزشکی را در ارائه بهتر و زودتر خدمات، یاری نمایند.

 

انتهای پیام/ش

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب