سرویس: استان ایلام
کد خبر: 43345
|
07:45 - 1399/01/05
نسخه چاپی

ایلام بیدار گزارش می دهد؛

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) هم وارد میدان شد/ راه اندازی دو کارگاه تولید ماسک در ایلام + تصاویر

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) هم وارد میدان شد/ راه اندازی دو کارگاه تولید ماسک در ایلام + تصاویر
دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان ایلام گفت: دو کارگاه تولید ماسک با تولید روزانه دو هزار عدد ماسک توسط قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان ایلام راه اندازی شد.

به گزارشايلام بيدار، این روزها همه جا صحبت از جولان ویروس کروناست؛ ویروسی که از چین شروع شده و دامن خیلی از کشورها از جمله ایران را هم گرفته است و از آغازین روزهای شیوع ویروس کرونا، شاهد خدمات و تلاش‌های خالصانه متولیان بهداشت و درمان و تیم‌های درمانی در جای جای ایران اسلامی بودیم که بی‌وقفه در صف اول مبارزه با ویروس کرونا، ایثار و فداکاری را سرلوحه کار خود قرار دادند و در این راه بشردوستانه از جان روی برگرداندند و دل در گروی صیانت و حراست از جسم و جان بی‌شمار انسان‌های مبتلا و دردمند بستند.

بی تردید نقش‌آفرینی پزشکان، پیراپزشکان و پرستاران‌ سختکوش در درمان بیماران مبتلا و نیز تلاش در جهت ریشه‌ کنی و مبارزه با ویروس کرونا آنقدر ستودنی و والاست که قلم از بیان این جانفشانی‌ها قاصر و الکن است؛ سفیدپوشان دلسوزی که شبانه‌روز برای کمک به هموطنان بیمار، عاشقانه تمام هستی خود را نثار نظام سلامت کردند.

در کنار این عزیزان جهادگران بسیجی هم پای کار آمده اند و با ضدعفونی کردن معابر سطح شهر  مرزی مهران در صف مبارزه با این ویروس قرار گرفتند.

علاوه بر گروههای جهادی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) هم وارد میدان شده و در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس اقداماتی را انجام داده و و در با راه اندازی کارگاه تولید ماسک در این راستا خدمت می کنند.

"مهدی سیاروک"، دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)استان ایلام گفت: دو کارگاه تولید ماسک با تولید روزانه دو هزار عدد ماسک توسط قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان ایلام راه اندازی شد.

 

وی اظهار کرد: در چند روز آینده تعداد این کارگاه ها در سطح استان افزایش خواهد یافت و این ماسک ها بصورت رایگان در اختیار مردم قرار می گیرد.

 

سیاروک افزود: قرارگاه جهادی ستاد اجرایی استان ایلام با تامین و در اختیار گذاشتن مواد اولیه به همراه گروههای جهادی عملیات محلول پاشی و ضدعفونی معابر و خیابانهای شهر را انجام می دهد.

 

وی تصریح کرد: همچنین همزمان با سراسر کشور و در شب عید اقلام بهداشتی (محلول،ژل ضدعفونی کننده،ماسک) بهمراه بسته های غذایی در بین مردم مناطق محروم توزیع شد.

 

سیاروک در پایان گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تا اخرین لحظه با تمام توان درکنار مردم خواهد ماند.

 

 

انتهای پیام/ش
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب