سرویس: ورزشی
کد خبر: 43326
|
11:11 - 1399/01/04
نسخه چاپی

عملکرد تیم فوتسال مس سونگون در سالی که گذشت

عملکرد تیم فوتسال مس سونگون در سالی که گذشت
تیم فوتسال مس سونگون در سالی که گذشت موفق شد عملکرد‌های متفاوتی را از خود نشان دهد.

به گزارشايلام بيدار،تیم فوتسال مس سونگونفصل گذشته با سرمربیگری اسماعیل تقی پور موفق شد قهرمان لیگ برترفوتسالکشور شود و با این قهرمانی تواسنت جواز حضور در رقابت‌های جام باشگاه های آسیا را کسب کند. این دومین حضور مس سونگون در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا بود. آن‌ها پیش از این برای اولین بار در سال ۹۷ موفق شدند به این رقابت‌ها پا بگذارند و جالب است در همان سال اول توانستند عنوان قهرمانی رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا را کسب کنند.

تیم فوتسال مس سونگون فصل گذشته در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا عملکرد بسیار خوبی داشت و بیشتر تیم های حال حاضر این رقابت‌ها مس را شانس نخست قهرمانی می‌دانستند. به طوری که آن‌ها موفق شدند تا مرحله نهایی بالا بیاند. مس سونگون در بازی فینال باید به مصاف تیم ناگویا اوشنز ژاپن می‌رفت که آن‌ها هم به مانند مس از شانسی‌های اصلی قهرمانی به حساب می‌آمدند. هر ۲ تیم در مرحله فینال موفق شدند بازی بسیار خوبی را به نمایش بگذارند، اما در پایان این تیم ناگویا اوشنز ژاپن بود که موفق شد از سد مس سونگون ایران عبور کند و عنوان قهرمانی رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا را به دست آورد و مس هم با این شکست به عنوان نائب قهرمانی رقابت‌ها دست یافت.

تیم فوتسال مس سونگون هم اکنون یک قهرمانی و یک نائب قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا را در کارنامه خود دارد. تیم فوتسال مس سونگون اگر موفق شود امسال در فینال لیگ برتر فوتسال برابر گیتی پسند اصفهان به برتری دست پیدا کند، در آن صورت با ۳ دوره حضور متوالی در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا می‌تواند به نسبت دیگر تیم‌های ایرانی در این موضوع پیشتار باشد.

در دوره قبل رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا اسماعیل تقی پور به عنوان سرمربی در تیم مس سونگون حضور داشت. تقی پور پس از آن که نتوانست مس سونگون را در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا قهرمان کند و همچنین به دلیل برخی مشکلاتی که با مدیریت این باشگاه پیدا کرد، در نهایت از سرمربی گری این تیم کنار گذاشته شد و جای خودش را به علیرضا افضل سرمربی سابق تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان داد. از زمانی که افضل به عنوان سرمربی، هدایت تیم فوتسال مس سونگون را بر عهده گرفت، این تیم موفق شد در رقابت‌های لیگ برتر نتایج بسیار فوق العاده‌ای را کسب کند، به طوری که این تیم در پایان رقابت‌های لیگ برتر توانست با کسب ۵۷ امتیاز به عنوان اولین تیم، جواز حضور در بین ۸ تیم پایانی رقابت‌های پلی آف لیگ برتر فوتسال را به دست آورد.

تیم فوتسال مس سونگون در اولین بازی خود در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های پلی آف لیگ برتر فوتسال به مصاف تیم ملی حفاری اهواز رفت و از ۲ دیدار رفت و برگشت برابر این تیم یک پیروزی و یک شکست را متحمل شد. مسی‌ها برای آن که می‌توانستند به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های پلی آف لیگ برتر صعود کنند، باید حتماً در بازی سوم برابر ملی حفاری پیروز می‌شدند که در نهایت موفق به این امر شدند. آن‌ها در بازی سوم توانستند با نتیجه یک بر صفر حریف اهوازی خود را شکست داده و به دیدار نیمه نهایی صعود کنند. تیم فوتسال مس سونگون در بازی نیمه نهایی به مصاف تیم ستارگان ورامین رفت و موفق شد در ۲ بازی رفت و برگشت حریف خود را شکست داده و با اقتدار پا به دیدار نهایی مسابقات لیگ برتر گذاشتند.

مس سونگون در بازی فینال باید یک بار دیگر به مصافتیم فوتسال گیتی پسند اصفهانبرود. این ۲ تیم فصل گذشته هم در فینال برابر هم قرار گرفتند و در پایان آن مسابقه تیم فوتسال مس سونگون موفق شد در ۲ بازی رفت و برگشت حریف اصفهانی خود را شکست داده و به مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر دست پیدا کند. حال این ۲ تیم امسال، بار دیگر باید در بازی فینال به مصاف هم بروند و باید منتظر ماند و دید که این بار کدام تیم می‌تواند عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال را به دست آورد.

به دلیل شیوع ویروس کرونا که در بیشتر نقاط کشور وجود دارد، هنوز زمان دقیق برگزاری بازی فیناللیگ برتر فوتسالمشخص نشده و شنیده‌ها حاکی از آن است که گویا سازمان لیگ برتر فوتسال قصد دارد بازی نهایی لیگ برتر را بعد از ایام تعطیلات عید نوروز برگزار کند. همچنین شنیده می‌شود اگر قرار باشدویروس کروناهم چنان در کشور وجود داشته باشد هیچ بعد نیست که سازمان لیگ برتر فوتسال تصمیم بگیرد بازی فینال لیگ برتر را در ایام ماه مبارک رمضان برگزار کند.

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب