سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 43199
|
08:53 - 1398/12/28
نسخه چاپی

فرماندار چرداول خبرداد؛

برخورد جدی با متخلفان در چرداول / چهار نانوایی و70 آرایشگری زنانه ومردانه پلمپ شد

برخورد جدی با متخلفان در چرداول / چهار نانوایی و70 آرایشگری زنانه ومردانه پلمپ شد
فرماندار چرداول از برخورد جدی با متخلفان در سطح شهرستان خبرداد وگفت: دراین راستا واحد های متخلف پلمپ شده اند وبازرسی ها درایام عید ادامه خواهد داشت.

" الیاس فتاحی" ، فرماندار چرداول در گفتگو با خبرنگار ايلام بيدار گفت: بازرسی و نظارت بر تمام صنوف و بویژه نانوایی ها با مشارکت دستگاه های متولی همچون تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، صنعت، معدن و تجارت و دستگاه قضایی انجام گرفته و این واحدها بدلیل نداشتن شرایط کاری و عدم رعایت موارد بهداشتی توسط دستگاه قضایی و تعزیرات حکومتی پلمب و نظارت و بازرسی از تمام واحدها و صنوف تولیدی و خدماتی کماکان و حتی ایام نوروز ادامه خواهد داشت.

وی اظهار کرد:سه واحد نانوایی متخلف در شهر سرابله و یک واحد نانوایی متخلف دیگر در شهر شباب به علت رعایت نکردن موارد بهداشتی در موضوع کرونا و در راستای حفظ سلامتی مردم پلمب شدند و نظارت و بازرسی از تمام واحدها و صنوف تولیدی و خدماتی به شدت ادامه خواهد داشت.

فتاحی در ادامه گفت:در بازدید مشترک با دادستان شهرستان، تعزیرات حکومتی و اداره صنعت، معدن و تجارت و تاکید فرمانداری مبنی بر اینکه این نوع فروش گوشت قرمز توسط قصابی ها در مسیر نباید ادامه داشته باشد با همکاری و تعامل خوب مردم و دستگاه قضایی  بیش از ۵۰ مورد چنجک از در مغازه ها برداشته شد.

فرماندار چرداول خاطرنشان کرد:70 واحد آرایشگری زنانه ومردانه به دلیل به دلیل تخطی از دستورالعمل اجرایی مبنی بر تعطیلی موقت پلمپ گردیدند.

وی عنوان کرد:کلیه صنف های آرایشگری تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند ، همچنین کلیه مشاغل باید موازین بهداشتی را رعایت کنند.

فرماندار چرداول تصریح کرد:با همدلی مردم وعمل به دستورالعمل های بهداشتی و ماندن در خانه می توان ویروس منحوس کرونا را شکست داد.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد