سرویس: دفاع و امنیت
کد خبر: 42952
|
08:27 - 1398/12/18
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام:

پاسداری از مرزهای میهن اسلامی بالاترین عبادت ها به شمار می رود

پاسداری از مرزهای میهن اسلامی بالاترین عبادت ها به شمار می رود
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: پاسداری از مرزهای میهن اسلامی بالاترین عبادت ها به شمار می رود و خدمت گذاران این عرصه باید قدردان چنین نعمتی باشند.

به گزارشايلام بيدار،  حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام از محور عملیاتی "ازگله" حوزه ماموریتی تیپ امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام بازدید کرد.

 

وی در این بازدید گفت: سربازان و رزمندگان فداکار و جان بر کف تیپ امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در سخترین و صعب العبورترین مناطق مشغول انجام وظیفه هستند تا امنیت و آرامش را در داخل مرزها شاهد باشیم‌.

 

نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد: پاسداری از مرزهای میهن اسلامی بالاترین عبادت ها به شمار می رود و خدمت گذاران این عرصه باید قدردان چنین نعمتی باشند.

 

امام جمعه ایلام افزود: دشمنان رجز می‌خوانند اما هیچ کاری نمی‌توانند بکنند و تا لب مرز می‌آیند و برمی‌گردند چون سپاه و انقلاب اسلامی امنیت پایدار را برقرار کرده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار تاکید کرد: امروز شاهد این هستیم که تیپ امیرالمومنین(ع) استان ایلام علاوه بر تامین امنیت در جهت محرومیت زدایی در این نقطه مرزی هم تلاش می کند که این کار بسیار بزرگی است و این نشان می‌دهد که نیروهای مسلح از توانمندی بالایی برخوردار هستند.

 

انتهای پیام/ش
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد