سرویس: اجتماعی
کد خبر: 42559
|
07:30 - 1398/12/05
نسخه چاپی

رئیس پلیس پیشگیری استان ایلام:

تولید امنیت نیازمند مشارکت مردم و مسئولین است

تولید امنیت نیازمند مشارکت مردم و مسئولین است
رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام گفت: تولید امنیت پایدار، نیازمند مشارکت و همدلی تمامی دستگاه‌های دولتی و شهروندان عزیز است.

به گزارشايلام بيدار، سرهنگ "مهرداد علیمحمدی"، رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام در گردهمائی شورایمعتمدین پلیس در شهرستان ملکشاهی، ضمن بیان اهمیت مشارکت شهروندان در تولید امنیت، گفت: تولید امنیت پایدار، نیازمند مشارکت و همدلی تمامی دستگاه‌های دولتی و شهروندان عزیز است.

وی اظهار کرد: پلیس به عنوان سردمدار ایجادامنیت با تمام توان و با بهره گیری از نیرو‌های متخصص تلاش دارد تا نظم و امنیت را در جامعه نهادینه کند.

علی محمدی افزود: ایجاد نظم و امنیت از وظایف اصلی پلیس و بالا بردن امنیت روانی و اجتماعی وظیفه دستگاه‌های دولتی، شهروندان و رسانه‌های ارتباط جمعی است.

رئیس پلیس پیشگیری استان ایلام گفت: شورای معتمدین به عنوان رکن مشورتی بسیار مهم برای نیروی انتظامی است و امید است با ارائه راهکار‌های مناسب پلیس را در ارتقای احساس امنیت اجتماعی در بین شهروندان یاری نمایند.

سرهنگ علیمحمدی گفت: شورای معتمدین پلیس نقش بسیار مهمی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه دارد.

سرهنگ "بهزاد ولیان"، فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی ضمن تقدیر از زحمات اعضای معتمدین پلیس افزود: پلیس با بهره گیری از شورای معتمد پلیس به عنوان مغز متفکر جامعه و استفاده از راهکار‌های سازنده و پیشنهادات علمی این قشر تأثیر گزار تلاش دارد تا ضمن تشویق مردم در مشارکت و همکاری با پلیس جهت تأمین امنیت، از حجم پرونده‌های ورودی یگان‌های انتظامی با استفاده از میانجیگری این عزیزان بکاهد.

وی ادامه داد:پلیس علاوه بر انجام وظایف ذاتی خود به نحو احسن، در سایر موضوعات اجتماعی ورود خواهد کرد تا تمامی زوایای امنیت را به شهروندان هدیه نماید.

ولیان افزود: شهروندان باید خود را یک پلیس بداند و در قبال مسائل و معضلات اجتماعی احساس مسئولیت کنند و با مشارکت سازنده، پلیس را در ایجاد احساس امنیت در جامعه یاری رسانند.

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد