سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 42471
|
06:32 - 1398/12/01
نسخه چاپی

رئیس کل دادگستری استان ایلام:

آزادی ۱۸۰ زندانی در ایلام بر اساس دستورالعمل ساماندهی زندانیان

آزادی ۱۸۰ زندانی در ایلام بر اساس دستورالعمل ساماندهی زندانیان
رئیس کل دادگستری استان ایلام از آزادی ۱۸۰ زندانی در ایلام در راستای دستورالعمل ساماندهی زندانیان خبر داد.

به گزارشايلام بيدار،"علی دهقانی"، رئیس کل دادگستری استان ایلام در دیدار مردمی خود گفت: حضور حماسی مردم در مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نشان از علاقه مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد و این انقلاب که با خون هزاران شهید گلگون کفن به بار نشسته و با جانفشانی و ایثار سردارانی بزرگ مانند سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به تعالی، عزت و شکوه رسیده است.

وی اظهار کرد: در تار و پود مردم تنیده شده و بدخواهان انقلاب بویژه استکبار جهانی به سردمداری آمریکای جهانخوار هیچوقت نمی‌توانند به آن گزندی وارد کند.

دهقانی با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع، حفظ حقوق شهروندی و رسیدگی به مشکلات قضایی مردم اولویت نخست دستگاه قضایی استان است، اظهار کرد: در همین راستا مسئولین قضایی استان، قضات شریف و کارکنان خدوم دادگستری به صورت جهادی در خدمت مردم استان هستند.

وی بیان کرد: در راستای دستورالعمل ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها، ابلاغی از سوی ریاسته قضاییه با تشکیل جلسات متعدد با مسئولان امر و اتخاذ تدابیر لازم، با بررسی پرونده‌های زندانیان با آزادی ۱۸۳ نفر از زندانیان موافقت و این افراد از زندان آزاد شدند.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب