سرویس: سیاسی
کد خبر: 42103
|
07:33 - 1398/11/19
نسخه چاپی

انتخابات دوم اسفند دومین یوم‌الله بعد از تشییع میلیونی پیکر سردار سلیمانی خواهد بود

انتخابات دوم اسفند دومین یوم‌الله بعد از تشییع میلیونی پیکر سردار سلیمانی خواهد بود
نماینده محلات در مجلس گفت: مردم ایران همانطور که در تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی یوم‌الله خلق کردند در انتخابات پیش رو نیز یوم‌الله دیگری خلق خواهند کرد.

به گزارشايلام بيدار،حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی ، درباره وظیفه مردم برای پرشور شدن انتخابات در پاسخ به یاوه‌گویی‌های دشمنان گفت: شرایط کشور بسیار ویژه است؛ چرا که از یک طرف دشمنان بیش از گذشته علیه جمهوری اسلامی چنگ و دندان نشان داده و یاوه‌گویی می‌کنند و از طرف دیگر مشکلات در کشور هم بسیار زیاد است که باید برای برون‌رفت از آن راهکارهای مناسبی ارائه کرده و در این زمینه مجلس وظایف بسیار مهمی برعهده دارد.

وی افزود: دشمنان تلاش بسیار زیادی کرده‌اند که مشارکت مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در انتخابات اسفندماه کاهش دهند، زیرا سرد شدن انتخابات موجب سست شدن کارکردهای انقلاب می‌شود و بنا دارند آنها پس از اجرای این برنامه خود توطئه‌های بعدی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اجرایی کنند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وظیفه ملی و شرعی مردم آن است که با حضور گسترده در انتخابات اسفندماه توطئه‌ها و دسیسه‌های استکبار جهانی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خنثی کنند.

وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران با بصیرت زیاد خود همواره زمان‌شناس بوده و همانطور که در تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش معجزه‌آفرین شدند و یوم‌الله خلق کردند ان‌شاءالله در انتخابات پیش رو نیز یوم‌الله دیگری خلق کرده و دشمنان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مایوس خواهند کرد.

سلیمی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره متکی بر مردم بوده و به بصیرت آنان معتقد است. این در حالی است که تحلیل‌ها و تفسیرهای مردم از بسیاری از مسئولان بالاتر است.

وی خاطرنشان کرد: مردم همواره نشان دادند که وفادار به اصل نظام هستند هرچند گلایه‌هایی هم دارند؛ چراکه رویکردهای برخی از مسئولان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ قبول نداشتند، این در حالی است که ما متاسفانه شاهد اظهاراتی از سوی برخی مسئولان داریم که حکایت از تلاش آنها برای کاهش مشارکت و دلسرد کردن آنان برای حضور در انتخابات است.

** 22 بهمن اولین سیلی قبل از سیلی دوم انتخابات اسفند به دشمن است

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه برخی مسئولان در اظهارنظرات خود دقت نکرده و ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌انتخابات کشورمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌با انتخابات دوران شاهنشاهی مقایسه می‌کنند.

وی افزود: مردم شناخت بسیار خوبی نسبت به نامزدها داشته و قطعا در انتخابات تلاش خواهند کرد افراد اصلح را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به پارلمان بفرستند.

سلیمی خاطرنشان کرد: علی‌رغم اظهارات برخی مسئولان درباره رقابتی نبودن انتخابات اما اگر نگاه منصفانه به وضعیت شهرستان‌ها بیندازیم، رقابت بین اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و مستقلان بسیار جدی است.

وی از مردم خواست در انتخابات اسفند پرشور شرکت کرده و با رای خود سیلی مجددی به ایالات متحده، بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی، دشمنان و توطئه‌ها و دسیسه‌های صهیونیسم بین‌الملل بزنند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حضور پرشور مردم در 22 بهمن هم سیلی ملت بزرگ ایران قبل از سیلی انتخابات اسفندماه خواهد بود.

 

فارس

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد