سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 41463
|
06:56 - 1398/10/29
نسخه چاپی

استاندار ایلام،

استان ایلام در آمار خودکشی وضعیت خوبی ندارد

استان ایلام در آمار خودکشی وضعیت خوبی ندارد
استاندار ایلام با اشاره به اینکه استان ایلام در آمار خودکشی وضعیت خوبی ندارد، گفت: آمارها نشان از کاهش این پدیده شوم در استان دارد.

به گزارشایلام بیدار،"قاسم سلیمانی دشتکی" ، در نشست شورای توسعه و برنامه ریزی استان که با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده برگزار شد، گفت: استان ایلام در موضوع طلاق رتبه ۳۰ و جزو استان‌های برتر کشور است.

وی اظهار کرد:همچنین استان در وضعیت اعتیاد در ردیف ۲۹ کشور و از استان‌های پاک کشور هست.

استاندار ایلام سپس به وضعیت برخی ناهنجاری‌های اجتماعی در استان اشاره کرد وافزود: در آمار خودکشی متأسفانه وضعیت خوبی نداریم اما آمارها نشان از کاهش این پدیده شوم در استان دارد.

وی در ادامه به سند ارتقاء وضعیت زنان استان اشاره کرد و گفت: پژوهش‌ها باید وضعیت موجود را مورد واکاوی و هدف قرار دهند تا بتواند با اطلاعات موجود نقشه راهی شفاف و به روزی برای اصلاح و توسعه در استان شکل دهند.

سلیمانی دشتکی در ادامه به وضعیت زنان در استان پرداخت و گفت: اگرچه امروز وضعیت زنان در شاخص‌های مختلف نسبت به مردان ضعیف‌تر است اما در این دولت شاخص‌ها روبه بهبودی است.

وی ادامه داد: امروز در حوزه بانوان نسبت به گذشته در حوزه‌های مختلف به مراتب وضعیت بهتری پیدا کرده‌ایم به طور مثال در حوزه مدیریتی قبل از دولت تدبیر و امید تنها ۱ مدیرکل و یک معاون مدیرکل از بانوان داشته‌ایم الان این میزان به ترتیب به ۸ و ۱۶ نفر افزایش یافته است.

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد