سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 40785
|
10:13 - 1398/10/08
نسخه چاپی

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام:

مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در ایلام برگزار می شود

مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در ایلام برگزار می شود
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از برگزاری مراسم بزرگداشت دهمین سالگرد خلق حماسه ۹ دی همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.

به گزارشايلام بيدار،حجت الاسلام"علی چراغی پور"،سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: این مراسم در مرکز استان و شهر ایلام ساعت ۹:۳۰ صبح روز دوشنبه 9 دی ماه در محل مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می شود.

وی افزود: سخنران مراسم حجت الاسلام و المسلمین «محمد رضا تویسرکانی» نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور خواهد بود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام ابراز کرد: برنامه های امسال بزرگداشت این روز تاریخی با شعار محوری یوم الله نهم دی، مظهر بصیرت، ولایتمداری و عبور از فتنه ها برگزار خواهد شد.

چراغی پور با بیان اینکه حماسه ماندگار نهم دی ماه که در تقویم رسمی کشور به عنوان روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» به ثبت رسیده است، گفت: بر این اساس همواره باید این رخداد ماندگار و تاریخی به نحو شایسته و باشکوه گرامی داشته شود.

 

وی ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در این مراسم، خاطرنشان کرد: حضور گسترده و با بصیرت اقشار مختلف مردم در این مراسم، بصیرت اقشار مختلف جامعه، اتحاد و همبستگی ملت را به نمایش درخواهد آورد.

پایان پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد