سرویس: استان ایلام
کد خبر: 40037
|
12:17 - 1398/09/15
نسخه چاپی

رئیس دانشگاه ایلام حاضر به شنیدن مطالبات دانشجویان نشد

رئیس دانشگاه ایلام حاضر به شنیدن مطالبات دانشجویان نشد
رئیس دانشگاه ایلام از حضور خود در بین دانشجویان اجتناب ڪرد و گفت: مشڪلات صنفی جز وظایف بسیج دانشجویی نمی باشد و مطالبه دانشجویان مسکوت ماند.

به گزارشايلام بيدار، جامعه بدون نقد برڪه ای راڪد است اما جامعه ای ڪه نقدی درآن صورت می گیرد جامعه ای رو به رشد است .

ایجاد فضای مطالبه گری در جامعه و دانشگاه با استفاده از دستگاه ها موجب مشخص شدن ايرادات شده و مسئولین درصدد رفع آنان گام بر می دارند.

مطالبه گری درست و منطقی یڪی از اصلی ترین وظایف دانشجویان است شاید مهم ترین ویژگی و وظیفه تشڪل های دانشجویی نیز مطالبه گری و آرمانخواهی باشد این مسئله باعث شده است ڪه ما همواره به دولت ها و دانشگاه ها و سایر نهادها و سازمانها برای بهبود اوضاع و بهتر شدن عملکرد مدیران دید انتقادی داشته باشیم.

بسیج دانشجویی به عنوان یڪ فرا تشڪل مطالبه گری و پیگیری مشڪلات دانشگاه را جزئی از وظایف خود می داند  واینکه طبق مصوبه شوری عالی انقلاب فرهنگی بسیج منعی برای پیگیری فعالیت صنفی ندارد.

بسیج حامی دانشجویان است و قطعا مطالبات صنفی را به گوش مسئولین می رساند و از هیچ پیگیری برای حل آنها دریغ نمی ڪند لذا در این همین خصوص  بسیج دانشجویی به مناسبت هفته بسیج در دانشگاه از مسئولین و هیئت رئیسه دانشگاه دعوت به عمل آورد ڪه در خوابگاه خواهران به جهت پاسخگویی به مسائل و مشڪلات و دغدغه دانشجویان حضور داشته باشند اما علی رغم اینکه این برنامه مصوبه شورای فرهنگی بود رئیس دانشگاه از حضور خود در برنامه اجتناب ڪرد و گفت ڪه مشڪلات صنفی جز وظایف بسیج دانشجویی نمی باشد و این برنامه ڪنسل شد و این مطالبه دانشجویی مسکوت شد و رئیس دانشگاه حاضر به شنیدن صدای دانشجویان نشد.

اما مسئولین دانشگاه باید بدانند ڪه بسیج دانشجویی سڪوت نمی ڪند و از مطالبه گری و آرمانخواهی دست بر نمی دارد.

ایلام رصد

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب