سرویس: استان ایلام
کد خبر: 39965
|
20:27 - 1398/09/12
نسخه چاپی

با حضور مسئولان و اصحاب رسانه؛

جشنواره فصلی مطبوعات و رسانه های ایلام به کار خود پایان داد/ سردبیر ایلام بیدار حائز رتبه برتر بخش ویژه شد

جشنواره فصلی مطبوعات و رسانه های ایلام به کار خود پایان داد/ سردبیر ایلام بیدار حائز رتبه برتر بخش ویژه شد
در اختتامیه نخستین جشنواره فصلی مطبوعات و رسانه های استان ایلام، "مرتضی سبزی" سردبیر پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار، بعنوان رتبه برتر بخش گزارش معرفی و تجلیل شد.

به گزارشايلام بيدار، نخستین جشنواره فصلی مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان عصر امروز، 12 آبانماه با حضور جمعی از مسئولان در محل مجتمع فرهنگی هنری اسلامی ارشاد ایلام برگزار شد.

بر این اساس فراخوان جشنواره فصلی مطبوعات و رسانه های استان اعلام و در بازه زمانی اعلام شده 120 اثر از اهالی رسانه به این جشنواره ارسال شد.
در نهایت پس از داوری در این مراسم از میان اثرهای واصله شده دربخش آزاد شامل مقاله،سرمقاله، یادداشت، مصاحبه، خبر، گزارش و بخش ویژه شامل اربعین، سیل و آتش سوزی تعداد 10 اثر واجد شرایط تقدیر و تجلیل قرار گرفتند که با لوح تقدیر از آنان تجلیل شد.
در همین راستا اثر "مرتضی سبزی"، سردبیر و خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار توانست عنوان برتر گزارش نویسی در بخش ویژه جشنواره فصلی مطبوعات و رسانه های استان ایلام در سال 98 شود.

نخستین جشنواره فصلی مطبوعات و رسانه های استان ایلام با هدف افزایش رقابت موثر و سازنده در تعالی و توسعه محتوای رسانه‌ای، حمایت از تولیدکنندگان آثار رسانه‌ای، ارتقای کمی و کیفی آثار در بخش‌های مختلف و ایجاد رقابت سالم در بین اصحاب مطبوعات انجام و مورد استقبال قرار گرفت.

همچنین براساس رای هیات داوران آثار رضا رستمی از هفته نامه مانشت، سمیه فتاحی از خبرگزاری تسنیم، آزاده خرم از خبرگزاری ایرنا، حشمت کرمی نژاد از خبرگزاری کرد پرس، فرج الله صید محمدی از سایت خبری ویرا، فرشته سنجیده از سایت خبری طلیعه زاگرس، محمد کریم ویسی از روزنامه ایران،  وحید حاج  سعیدی از سایت خبری مانا سپهر و وحید حاجیان به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

 

 

 

انتهای پیام/س

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب