سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 39852
|
07:38 - 1398/09/10
نسخه چاپی

فرماندار دره شهر:

گزارشات بازار روزانه به فرمانداری ارسال شود/ادارات تکریم ارباب رجوع را در اولویت کاری خود قرار دهند

گزارشات بازار روزانه به فرمانداری ارسال شود/ادارات تکریم ارباب رجوع را در اولویت کاری خود قرار دهند
فرماندار دره شهرگفت: دستگاههای متولی بصورت روزانه گزارشات بازار را به فرمانداری ارسال کرده و برای جلوگیری از افزایش قیمتها هر هفته جلسه ستاد تنظیم بازار در شهرستان برگزار شود.

کیانوش محمدنژاد فرماندار دره شهر در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: مسئولان در اجرایی شدن طرح مدیریت مصرف سوخت، کنترل بازار و جلوگیری از افزایش قیمتها توجه ویژه ای داشته باشند.

وی اظهار کرد: دستگاههای متولی بصورت روزانه گزارشات بازار را به فرمانداری ارسال کرده و برای جلوگیری از افزایش قیمتها هر هفته جلسه ستاد تنظیم بازار در شهرستان برگزار شود.

محمدنژاد افزود: برخی ادارات با توجه به اقدامات اخیر بصورت ناخواسته باعث نارضایتی مردم در سطح شهرستان شده اند امیدواریم که از این به بعد دقت کنند.

وی تصریح کرد: همچنین مدیران و پرسنل اداری برای جلوگیری از هرگونه نارضایتی تکریم ارباب رجوع را در اولویت کاری خود قرار دهند.

رییس شورای اداری دره شهر با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور نیز یادآور شد: همه مدیران و همکاران گوشزد میکنیم که مراقب سوء استفاده برخی در خصوص تخلیه اطلاعاتی از طریق تماس تلفنی باشند.

وی همچنین در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس افزود: طبق قانون انتخابات وظایفی به مسئولان محول شده که امیدواریم با جدیت کامل در تامین امکانات ،تجهیزات و خرید اقلام با فرمانداری همکاری کنند.

محمدنژاد تصریح کرد: همچنین از فردا ماشینهای اداری کشیک ساماندهی خواهند شد. فرماندار دره شهر خاطرنشان کرد: علیرغم تذکرات متعدد برخی مدیران تلفن خود را در وقت غیر اداری جواب نمیدهند در حالیکه کار مدیر ۲۴ ساعته بوده و امیدواریم از این پس جوابگوی تماسها باشند.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب