سرویس: سیاسی
کد خبر: 39670
|
08:08 - 1398/09/03
نسخه چاپی

بسیج در سراسر کشور در شناسایی و دستگیری عوامل ناامنی و آشوب به دستگاه قضا کمک می کند +فیلم

بسیج در سراسر کشور در شناسایی و دستگیری عوامل ناامنی و آشوب به دستگاه قضا کمک می کند +فیلم
سردار سلیمانی به ناآرامی ها و ناامنی های اخیر کشور اشاره کرد و گفت: بسیج نیز در سراسر کشور در شناسایی و دستگیری این عوامل، با دستگاه قضایی و هم سایر دستگاه مسئول همکاری خواهد کرد.

به گزارشايلام بيدار،» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفت و گو باشبکه اطلاع رسانی راه داناضمن اشاره به ناآرامی ها و ناامنی های اخیر کشور در پی افزایش قیمت بنزین، به برنامه ها و اقدامات بسیج در ایجاد آرامش و امنیت در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: مسئولان قوه قضائیه اعلام کرده اند با کسانی که در امنیت و آرامش مردم اختلال و اخلال ایجاد کند، به شدت برخورد می کنند.

وی تصریح کرد: دستگاه امنیتی موظف شدند عوامل این ناامنی ها را شناسایی کنند که در بخش هایی نیز این عوامل شناسایی و دستگیر شدند و در برخی از جاها از طریق رسانه های محلی اعترافات عوامل ناامنی ها و ناآرامی ها به اطلاع عموم مردم رسیده است.

رئیس سازمان بسیج به دستگیری برخی از لیدرهای اغتشاشگران و آشوب گران در برخی شهرها اشاره کرد و گفت: در این عملیات که منجر به دستگیری تعدادی از اغتشاشگران شد، دستگیر شدگان به توضیح پشت صحنه ماجرا و دست های پشت پرده این قضایا پرداختند.

سردار سلیمانی خاطر نشان کرد: بسیج نیز در سراسر کشور در شناسایی و دستگیری این عوامل، با دستگاه قضایی و هم سایر دستگاه مسئول همکاری خواهد کرد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد