سرویس: استان ایلام
کد خبر: 39643
|
07:47 - 1398/09/02
نسخه چاپی

امام جمعه ایوان:

بسیج نماد عزت و قدرت کشور در سازندگى و بازدارندگى است

بسیج نماد عزت و قدرت کشور در سازندگى و بازدارندگى است
بمناسبت هفته بسیج جمعی از پاسداران و بسیجان شهرستان ایوان با امام جمعه دیدار کردند.

به گزارشايلام بيدار،بمناسبت هفته بسیج جمعی از پاسداران و بسیجیان شهرستان ایوان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر ایوان دیدار کردند.

حجت الاسلام "علی حیدری "، امام جمعه  ایوان در این جلسه  گفت:فرهنگ و تفکر بسیجی که توسط امام خمینی(ره) بنا نهاده شد و توسط رهبر معظم انقلاب به خوبی تبیین شد و نشر پیدا کرد موتور پیشران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف محسوب می‌شود.

وی اظهار کرد:امروز درخت تنومند بسیج در جهان اسلام در بسیاری از کشورهای دنیا نمایان است و دشمنان و بویژه استکبار جهانی از حضور این نهاد مقتدر مردمی در وحشت هستند. 

امام جمعه ایوان افزود: نیروی مردمی آماده به خدمت بسیج برای دفاع از میهن و اسلام در مقابل جبهه استکبار جهانی تشکیل شده و امروز الگویی برای تمام کشورها شده است. 

امام جمعه ایوان با اشاره به سهمیه بندی بنزین  بیان کرد:رهبر معظم انقلاب دراین زمینه بیان کردندکه سران قوا تصمیم گیری کردند و بنده هم حمایت می کنم اما نکته ای که ایشان روی آن موضوع تاکید داشتند کنترل و ثبات قیمتها و تامین امنیت است.

وی در پایان گفت: امروز بحمدالله در حوزه های مختلف از جمله امنیت ،توان دفاعی ... بیشرفتهای چشمگیری دست پیدا کرده ایم تا جایی که توانسته ایم دشمن رافرسنگها خارج از میهنمان ناکام بگذاریم.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد