سرویس: اجتماعی
کد خبر: 39420
|
07:07 - 1398/08/21
نسخه چاپی

ارائه ۲۰ درصد از خدمات رسانی به زوار اربعین توسط بنیاد مستضعفان

ارائه ۲۰ درصد از خدمات رسانی به زوار اربعین توسط بنیاد مستضعفان
رئیس کمیته اسکان و تغذیه ستاد اربعین گفت: بنیاد مستضعفان در کیفی سازی تکریم زوار اربعین امسال نقش بسزایی داشت و بر اساس آمار‌ها حدود ۲۰ درصد از خدمت رسانی به زوار توسط بنیاد مستضعفان ارائه شده است.

به گزارشايلام بيدار،  پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان در مراسم تکریم از خادمین بنیاد مستضعفان در اربعین گفت: تمام کارکنان بنیاد مستضعفان به صورت داوطلبانه و بدون هیچ چشم داشتی در خدمت رسانی به زوار امام حسین(ع) شرکت کردند. خدا به ما لیاقت داد تا علاوه بر خدمت رسانی رایج به زوار در دو مقطع کمبود آب در مرز‌ها بتوانیم سقای مردم باشیم.

 فتاح در ادامه با تاکید بر نقش تمام زیرمجموعه‌های بنیاد مستضعفان در خدمت رسانی به زوار اربعین گفت: در اربعین امسال بیش از ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از زوار اربعین از خدمات بنیاد مستضعفان استفاده کردند و این سند افتخاری برای این نهاد انقلابی است.

حسن پلارک در ادامه این مراسم گفت: بنیاد مستضعفان در حماسه بزرگ اربعین نقش خوبی ایفا کرد و بر اساس آمار‌های موجود حدود ۲۰ درصد از خدمت رسانی به زوار اربعین ۹۸ توسط بنیاد مستضعفان ارائه شده است.

پلارک در ادامه با اشاره به تامین آب مورد نیاز زوار در دو مقطع حساس اربعین گفت: اگر مدیریت، پیش بینی و همکاری بنیاد مستضعفان در آبرسانی به زوار حسینی نبود در دو مرز شلمچه با بحران مواجه می‌شدیم.

وی در ادامه افزود: حضور به موقع بنیاد در آبرسانی به زوار نه تنها در دو مقطع کمبود آب در مرز‌ها بلکه در روز‌های اوج حضور زوار در فاصله نجف و کربلا و کمبود آب در روز‌های پایانی در خود شهر کربلا نیز بسیار موثر بود.

قاسم سلیمانی دشتگی استاندار ایلام نیز در این مراسم با اشاره به حجم انبوه و کم نظیر جمعیت در راهپیمایی اربعین گفت: پوشش ۲۰ درصد از خدمات رسانی به زوار کار بسیار بزرگی است و انصافا بنیاد در راهپیمایی امسال سنگ تمام گذاشت.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به کیفیت خدمات رسانی بنیاد در اربعین سال جاری افزود: پیشنهاد می‌کنم که بنیاد در هر سه مرز شلمچه، مهران و قصر شیرین موکب دائمی احداث کند.

گفتنی است در پایان این مراسم به پاس خدمات بنیاد مستضعفان در اربعین ۹۸ از سوی ستاد مرکزی اربعین یک قطعه کاشی از قبه حرم امام حسین (ع) به نمایندگی از خادمین بنیاد به رئیس بنیاد مستضعفان اهدا شد.

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد