سرویس: استان ایلام
کد خبر: 39015
|
08:19 - 1398/07/29
نسخه چاپی

ایلام بیدار گزارش می دهد؛

تداوم خدمت رسانی به زائران اربعین در چرداول+تصاویر

تداوم خدمت رسانی به زائران اربعین در چرداول+تصاویر
شهرستان چرداول همچنان تا برگشت آخرین زائر میزبان زوار اربعین است وکار پذیرایی واستقبال از زوار رادر دستور کار خود دارند.

به گزارشايلام بيدار، اربعین امسال هم حماسه ای باشکوه بود که با هماهنگی وهمکاری دستگاههای مختلف خدماتی به زائران ارائه شد وراهپیمایی عظیم از اقتدار مسلمانان به نمایش درآمد.

شهرستان چرداول به عنوان دروازه ورودی هرسال میزبان تعداد زیادی از زائران است و از اولین زائران که به قصد زیارت به استان ایلام سفر کرده تا آخرین زائری که خارج می شود این شهرستان آماده پذیرایی از زوار ابا عبدالله است.

حدود 80 درصد تردد ها از شهرستان چرداول است

مرادیگانه فرماندار چرداول در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار در چرداول گفت:با استقرار چندین موکب در مسیر برگشت زائران تمهیداتی برای پذیرایی از زائران فراهم شده است.

وی افزود:امسال با وجود اینکه حدود 80درصد تردد ها از شهرستان چرداول بازهم خدمات مناسبی به زائران با هماهنگی همه دستگاهها ومردم ارئه گردید.

 

توزیع روزانه 30هزار غذای گرم بین زائران

حجت السلام احمد امرایی امام جمعه چرداول در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار در چرداول گفت:اربعین امسال به نقطه عطفی در تاریخ تبدیل شد که نمایشی از اقتدار مسلمانان را به جهانیان نشان داد.

وی افزود : دراین ایام از موکب شباب تا موکب سرابله روزانه حدود 30هزار غذای گرم بین زائران توزیع شد.

امام جمعه چرداول تصریح کرد:با وجود چند برابر شدن ترددها با هماهنگی دستگاهها خوشبختانه در خدمت رسانی به زوار اربعین مشکل خاصی پیش نیامد.

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد