سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 38956
|
19:58 - 1398/07/26
نسخه چاپی

بسیج امکانات شهرستان مهران برای خدمت رسانی به زائرین

بسیج امکانات شهرستان مهران برای خدمت رسانی به زائرین
جانشین فرمانده سپاه ناحیه مهران گفت:کلیه امکانت سپاه در راستای خدمت به زائران بسیج شده است.

به گزارشايلام بيدار،سرهنگ" روح الله زیدی"، جانشین فرمانده سپاه ناحیه مهران در مصاحبه با خبرنگار ایلام بیدار گفت: بسیج سپاه ناحیه مهران هر سال در اربعین حسینی تلاش می کند نقش مطلوبی ایفا نماید و افتخار خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی را بر افتخارات گذشته خود بیفزاید تمام حوزه های مقاومت ما تلاش می کنند در کنار سایر اقشار مردم در  اربعین نقش خود را به بهترین نحو انجام می دهند.

وی اظهار کرد:بسیج جامعه زنان ناحیه مهران با بکارگیری گروه های جهادی در مساجد، حسینیه ها جهت اسکان، نظافت، پخت، بسته بندی مواد غذایی و همچنین اعزام نیروها به اردوگاه اربعین و حسینیه مجتمع سیدالشهداء سپاه در راستای ادای تکلیف به ساحت مقدس حضرت زینب (س) در حال خدمتگذاری هستند. همچنین پایگاههای حوزه شهری محمدرسول الله، حوزه علی الصالح (ع) شهدای والفجر (5) و گروه های جهادی آنها همگام با هیئت های مذهبی با ایجاد موکب و فعالیت شبانه روزی در مساجد و حسینیه ها (پخت و بسته بندی غذا، اسکان و...) سهم بسزایی در خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی دارند.
روح الله زیدی افزود: یادمان شهدای سه راهی جندالله که ورودی شهر مهران است در آن ایستگاه صلواتی با  همکاری حوزه مقاومت علی الصالح (ع) و هیئت مذهبی بقیة الله الاعظم(عج) برپا شده است که این امر با همکاری متولیان امر شهری بخش صالح آباد صورت گرفته است که جا دارد از تلاش مدیران جهادی این بخش در استفاده از توان و ظرفیت ادرات مربوطه کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

روح الله زیدی افزود: سپاه ناحیه مهران با بکارگیری تمام ظرفیت در راستای تأمین امنیت و رفع دغدغه زائرین حسینی که یکی از دغدغه ها پارک ماشین می باشد با استفاده از محیط جغرافیایی تپه شنی با حراست شبانه روزی پاسداران و بسیجیان این مجموعه نسبت به پارک  1500 دستگاه به بالا اقدام نموده است.
وی بیان داشت :در پایان از زحمات تک‌تک نیروهای خدوم این ناحیه اعم از پاسداران و بسیجیان قدردانی و تشکر نمایم و امیدوارم این خدمات مورد رضایت سالار و سرور شهیدان امام حسین(ع) قرار گیرد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد