سرویس: سیاسی
کد خبر: 38729
|
10:11 - 1398/07/18
نسخه چاپی

اقرار آمریکایی‌ها به تضعیف گزینه‌های روی میز علیه جمهوری اسلامی

اقرار آمریکایی‌ها به تضعیف گزینه‌های روی میز علیه جمهوری اسلامی
فرمانده کل سپاه گفت:سپاه در کنار بعد نظامی، بعد اجتماعی را به خوبی پیش گرفته است و محرومیت زدایی و پیشرفت های اقتصادی را جزو ارکان اصلی خود قرار داده است.

به گزارشايلام بيدار،به نقل ازسبلان‌ما، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی شب گذشته در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اردبیل اظهار داشت: در زمانی که دشمنان ، اسلام را از صحنه اجتماعی و سیاسی حذف کرده بودند، امام راحل با انقلاب اسلامی طلوع دیگری از عزتمندی اسلام را رقم زد و جبهه باطل نتوانست در مقابل آن دوام بیاورد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران بر اساس غلبه حق و حقیقت پایه گذاری شده است؛ زمانی که امام به واسطه انقلاب، اسلام را در جامعه نهادینه کرد هیچ کس فکر نمی کرد که در آن نابرابری بتوان با دستان خالی در مقابل استکبار و ظلم ستیز ایستادگی کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ثقل اصلی توفیقات در مقابل دشمن، ولایت فقیه است و جامعه‌ای که پشتیبان ولایت هستند با پیشرفت های روز افزون مواجه خواهد شد و با وجود رهبری داهیانه هیچگاه به کشور ما آسیبی نخواهد رسید.

وی تصریح کرد: به رغم قدرت سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ۸۰ و رسانه‌ای امریکا، امام خمینی (ره) برابر این قدرت‌ها ایستادند؛ مدیریت امام راحل به گونه‌ای بود که شکست‌های سریالی آنها تاکنون ادامه دارد.

1787546

سردار سلامی با اشاره به شکست‌های متعدد آمریکا از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت: اولین شکست فاحش آمریکا شکست کودتا بود و همچنان توطئه هایشان ادامه داشت؛ دومین شکست آن ها اشغال سفارت توسط جوانان انقلابی بود و بعد از آن حمله طبس و آن معجزه الهی اتفاق افتاد و این شن‌ها در طبس به امر الهی بودند که همه این ها موهبت الهی است.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها خود اقرار می کنند که گزینه های روی میز آنها علیه جمهوری اسلامی ایران تضعیف شده است، اظهار داشت: وقتی به گزینه های روی میز آمریکایی ها نگاه می کنیم می بینیم که هیچ یک از این گزینه های روی میز را نمی توانند عملی کنند؛ یعنی آمریکا امروز در داشتن قدرت، ناتوان نیست؛ در به کارگیری قدرت ناتوان است و می‌توان گفت که آمریکا تدبیر بکارگیری اینها را ندارد و شرایط به کارگیری را نمی‌تواند برای خود حاصل کند.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها به یک چرخه ای رسیده اند که هر چه هزینه می کنند کمتر نتیجه می‌گیرند و این یعنی زوال آنها؛ مشکلی که دارند این هزینه های کلان اقتصادی و نظامی را نمی تواند به منفعت های سیاسی تبدیل کنند.
   
فرمانده  کل سپاه ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران یعنی دستیابی به موفقیت های بزرگ و این عامل سبب برتری ما و شکست ناپذیری ما در مقابل دشمنان گشته است و هر قدر زمان می‌گذرد ما قدرتمندتر می‌شویم و آمریکا و استکبار رو به ناتوانی می رود؛ امروز ما در میدان عمل قرار گرفته‌ایم که آمریکا در جواب این عمل‌های قدرتمندانه ما ناکام مانده است.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: امروز قدرت جمهوری اسلامی ایران به حدی رسیده است که در مقابل دشمنان هرکجا قدم میگذاریم سریعا دشمن عقب نشینی می کند و دوستان آمریکا که سعودی ها و اسرائیلی ها هستند از آمریکا دلسرد شده اند و می دانند که در روزهای سختشان آمریکا توان حمایت از آنها را نخواهد داشت.

فرمانده کل سپاه در پایان با اشاره به رویکردها و کارکردهای این نهاد انقلابی و مردمی خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار بعد نظامی، بعد اجتماعی را به خوبی پیش گرفته است و محرومیت‌زدایی و پیشرفت های اقتصادی را جزو ارکان اصلی خود قرار داده است که اینها از تدابیر مقام معظم رهبری است که در کنار مسائل نظامی، مسائل اجتماعی نیز در اولویت قرارگیرد.

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب