سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 38439
|
07:36 - 1398/07/11
نسخه چاپی

امام جمعه موقت ایوان گفت :

رفتارغیرکارشناسانه دولت در حذف یارانه دهک‌های نیازمند

رفتارغیرکارشناسانه دولت در حذف یارانه دهک‌های نیازمند
امام جمعه موقت ایوان گفت : دولت باید نسبت به برقراری دوباره یارانه دهک نیازمند جامعه اقدام نماید.

حجت الاسلام "علی احمدیان"، امام جمعه موقت ایوان؛ در گفتگو با خبرنگارايلام بيداردر ایوان گفت : طی روزهای گذشته شاهد قطع شدن یارانه برخی از اقشار کم درآمد جامعه از سوی دولت بودیم که این امر زمینه نارضایتی افراد جامعه را فراهم کرده است.

وی اظهار کرد:همانطور که  می دانیدوضعیت اقتصادی افراد در سطح جامعه با یکدیگر متفاوت است بنابراین شناسایی وضعیت اقتصادی افراد جامعه نیازمند یک کارکارشناسی شده است،که دستندرکاران این امر باید در این زمینه اقدام نمایند.

امام جمعه موقت ایوان باتأکید بر اینکه دولت قانون را برعکس اجرا کرده و به جای افراد ثروتمند یارانه افراد محروم و صد در صد نیازمند را حذف کرده است افزود: امروز در همین شهر ایوان هر کجا که برای سرکشی به امور می‌رفتم مورد اعتراض شدید افرادی که یارانه آن‌ها به اشتباه قطع شده قرار گرفتم.

امام جمعه موقت ایوان ادامه داد:دولت باید در ابتدا باایجاد یک بانک اطلاعاتی نسبت به شناسیایی دهک پردرآمد جامعه اقدام می کرد بعد اقدام به حذف یارانه برخی از افراد کم درآمد جامعه می کرد .

وی بیان داشت:امیدواریم با تدابیری که اندیشیده شده است کسانی که معترض به حذف یارانه خود هستند دوباره  در لیست یارانه بگیران قرار بگیرند.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد