سرویس: استان ایلام
کد خبر: 37788
|
12:00 - 1398/06/23
نسخه چاپی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام خبر داد؛

ورود ۸۰ درصد زائران حسینی به کشور/ تردد ۳۶ هزار نفر از مرز مهران در شبانه‌روز گذشته

ورود ۸۰ درصد زائران حسینی به کشور/ تردد ۳۶ هزار نفر از مرز مهران در شبانه‌روز گذشته
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام، گفت: در طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳۶ هزار و ۸۵۲ از مرز بین‌المللی مهران تردد کرده‌اند.

به گزارشايلام بيدار، "نورالله دلخواه"، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام بابیان این مطلب، اظهار کرد: از این تعداد ۲۳ هزار و ۹۳۹ نفر به کشور وارد و ۲۲ هزار و ۹۰۷ نفر از مرز بین‌المللی مهران خارج‌شده‌اند.

وی، بابیان اینکه از این تعداد مسافر بیش از ۱۶ هزار نفر اتباع خارجی بوده که از پایانه مرزی مهران ورود و خروج داشته‌اند، ابراز کرد: طی سه روز گذشته بعد از ایام تاسوعا و عاشورا بیش از ۸۰ درصد از زائران وارد کشور شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام بابیان اینکه بیش از ۱۰۲ هزار نفر زائر ایرانی در دهه اول محرم وارد کربلای معلی شدند، یادآور شد: در روز تاسوعای حسینی 10 هزار و 234 نفر و در روز عاشورای حسینی نیز 14 هزار 945 نفر از مرز مهران تردد داشته است.

دلخواه، در پایان بابیان اینکه تمهیدات لازم برای برگشت زوار حسینی بعد از مراسم عاشورا حسینی در مرز مهران با تأمین بیش از 200 دستگاه اتوبوس فراهم‌شده بود، خاطرنشان کرد: در ده روز اول محرم 138 هزار و 708 نفر از مرز مهران برای زیارت عتبات عالیات و شرکت در مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی از مرز بین‌المللی مهران خارج‌شده است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد