سرویس: استان ایلام
کد خبر: 37714
|
07:44 - 1398/06/21
نسخه چاپی

مدیرکل راهداری ایلام خبر داد؛

تردد بیش از ۱۹۶ هزار نفر از مرز مهران در ایام محرم

تردد بیش از ۱۹۶ هزار نفر از مرز مهران در ایام محرم
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: از ابتدای ماه محرم تا پایان عاشورای حسینی ۱۹۶ هزار و ۹۴ نفر از مرز بین المللی مهران تردد داشته اند.

به گزارشايلام بيدار، "نورالله دلخواه"، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام با اعلام این خبر گفت: از ابتدای ماه محرم تاکنون ۱۳۸ هزار و ۷۰۸ نفر از مرز مهران برای زیارت عتبات عالیات و شرکت در مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی از مرز بین‌المللی مهران خارج شده اند.

وی با بیان اینکه همچنین ۵۶ هزار و ۷۰۶ نفر در ۱۰ روز اول محرم از مرز بین‌المللی مهران وارد کشور شده است، گفت: در روز تاسوعای حسینی ۱۰ هزار و ۲۳۴ نفر و در روز عاشورای حسینی نیز ۱۴ هزار ۹۴۵ نفر از مرز مهران تردد داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام با اشاره به اینکه مجموع تردد زوار حسینی در تاسوعا و عاشورای حسینی ۲۵ هزار و ۱۷۹ نفر بوده است، افزود: در دو روز نهم و دهم محرم مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی نیز ۱۱ هزار و ۱۷۰ هزار نفر از مرز مهران خارج و بیش از۱۴ هزار وارد کشور شده است.

وی بابیان اینکه موج بازگشت زوار تاسوعا و عاشورای حسینی از کربلای معلی از طریق مرز بین‌المللی مهران از ظهر  روز عاشورای حسینی آغازشده است،یادآورشد: تمهیدات لازم برای بازگشت و انتقال زائران حسینی از مرز مهران به نقاط مختلف کشور فراهم شده است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد